Renaultov kompaktni enoprostorec Scénic je od začetka igral zelo pomembno vlogo v evropskem razredu enoprostorcev spodnjega srednjega razreda, saj ga je leta 1996, tedaj še kot Renault Megane Scénic, navsezadnje tudi utemeljil.
Čeprav ga v sedanji, že tretji generaciji, poznamo šele dobri dve leti, Renault menda že intenzivno pripravlja njegovega naslednika. Na ceste naj bi menda zapeljal 'šele' konec leta 2014, sedanjega pa bi vmes lahko čakala vsaj še kakšna manjša osvežitev.
Oblikovne linije prihodnjega Scénica je vsekakor napovedalo že nekaj študij, najbolj pa seveda študija R-Space, ki smo si jo spomladi lahko ogledali na avtomobilskem salonu v Ženevi. Vsekakor bo sledil novim oblikovnim linijam tovarne, ki jih je poleg študij začrtal tudi poleti prenovljeni Renault Twingo, drugo leto pa jih bo nadaljeval novi Renault Clio.
Nekateri glede na študijo R-Space sklepajo, da naj bi bil veliko bolj kupejevskega videza od sedanjega, a domnevamo, da bo končni izdelek kljub temu ohranil bolj 'enoprostorsko' naravo. Sploh če upoštevamo, da bo po zgledu prejšnje in sedanje generacije vsekakor imel tudi podaljšano različico Grand Scénic. To potrjujeta tudi navedbi, da bo na voljo z dvema medosnima razdaljama in da se bodo lahko bodoči lastniki odločali za pet ali sedem sedežev.
Kaj pa motorji? Novega Scénica bi si seveda težko predstavljali brez novega 1,6-litrskega dizelskega motorja dCi Energy z različnimi močmi, verjetno pa bo na voljo tudi z dizelskimi motorji večjih delovnih prostornin. Bencinska motorna ponudba bi se v duhu zmanjševanja lahko začela z novimi 900-kubičnimi trivaljniki z močmi med 66 in 90 kilovati, nadaljevala pa bi se z 1,4- in 1,6-litrskimi štirivaljniki. Vsi bi bili seveda okrepljeni s turbopuhali, po vsej verjetnosti pa opremljeni tudi s sistemi start&stop.
Morebiti bi lahko pričakovali tudi različici z električnim ali s hibridnim pogonom. Glede na to, da si Renault z njim ne bo hotel pokvariti rezultatov na preizkusnih trčenjih, bo tudi novega Scénica opremil z vsemi znanimi in za zdaj še neznanimi pripomočki za aktivno in pasivno varnost, pričakujemo pa lahko tudi najsodobnejše multimedijske in komunikacijske naprave.
Po nekaterih navedbah naj bi novi Scénic oziroma Grand Scénic nadomestil tudi sedanjega Espacea, a jih je Renault za zdaj ovrgel z novico, da kljub dvomom razvija novega velikega enoprostorca.