Petvratna Astra prihaja tik pred poletjem, kombijevska izvedba jeseni in električni pogon prihodnje leto.
S težavami, ki jih povzročajo zastoji v proizvodnji, se soočajo tudi pri Oplovem uvozniku Wallis Automotive Europe Slovenia. Dobave avtomobilov so omejene, prodajni načrti negotovi, dobavni roki segajo tudi preko pol leta, kupci pa so bolj ali manj (ne)potrpežljivi. V takšnih razmerah na slovenske ceste prihaja tudi nova Astra, ki so jo za vzbujanje apetita predstavili že konec lanskega leta z napovedjo o začetku prodaje v januarju. Vendar je prišlo do trimesečne zamude in novo Oplovo zvezdo je zdaj mogoče naročiti, a bodo prvi primerki pri trgovcih šele konec maja, oziroma tik pred poletjem.
Preberite še: Nova Opel Astra je pred veliko preizkušnjo. Preverili smo, ali ji bo kos in občutki do dobri
Nova Astra je videti bistveno bolj dinamična od svojih predhodnic, mere so ostale skoraj nespremenjene, prostora v notranjosti pa je precej več. Za 14 odstotkov je boljša tudi togost karoserije, kar skupaj z novim podvozjem pozitivno vpliva na vozno stabilnost. K svetlim točkam je treba dodati še estetsko armaturno ploščo, številne asistenčne sisteme in ne nazadnje inteligentne žaromete s 84 svetilnimi diodami.
Dizel dobre tri tisočake dražji
Že v začetku prodaje slovenski kupci lahko izbirajo med vsemi pogonskimi možnostmi, izjemo električnega motorja, ki bo na voljo prihodnje leto. Osnovni pogonski stroj je 1,2-litrski bencinski trivaljnik z 81 ali 96 kilovati (110 ali 130 KM) z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, 1,5-litrski dizelski štirivaljnik razvije 96 kilovatov (130 KM), priključno hibridna sklopa imata sistemsko moč 132 ali 165 kilovatov (180 KM ali 225 KM) in električni doseg okoli 60 kilometrov.
Izhodiščna cena za novo Astro je 21.490 evrov, za najcenejšo dizelsko izvedbo je treba odšteti 24.890 in za priključno hibridno 32.890 evrov. Kombijevska Astra je za tisočaka dražja, v celotnem prodajnem letu pa naj bi bilo slovenskim kupcem namenjenih 500 avtomobilov.