Kia je na avtomobilskem salonu v Los Angelesu predstavila tretjo generacijo svojega stilskega križanca Soula, ki je seveda, tako kot njegov predhodnik, na voljo tudi s povsem električnim pogonom.
Kot pravijo pri Kii, ima novinec vse, zaradi česar se je nekonvencionalni križanec priljubil voznikom, a so v vse njegove pore vtisnili še več duše, da bo lahko uspešno nadaljeval svojo pot avtomobilskega posebneža.
Glede na to, da gre za avtomobil, ki je priljubljen predvsem na ameriškem trgu, in da je bila predstavitev prav v ZDA, sta tudi konvencionalna motorja, ki sta na voljo ob predstavitvi, prilagojena tamkajšnjim zahtevam in pričakovanjem. Prvi je atmosferski dvolitrski štirivaljnik, ki razvija moč 147 'konjev', ki jo na podlago prenaša prek šeststopenjskega ročnega ali neskončnostopenjskega menjalnika, drugi pa 1,6-litrski turbobencinski motor, ki svojo moč 201 'konjev' na podlago prenaša prek sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika.
A tako kot v dosedanji generaciji bo Kia Soul tudi po novem na voljo z električnim pogonskim sklopom. V njegovem osrčju je elektromotor z močjo 150 kilovatov in navorom 395 njutonmetrov, ki se bo napajal iz tekočinsko hlajene litij-polimerne baterije s kapaciteto 64 kilovatnih ur. Doseg in zmogljivosti avtomobila še niso znani, saj testi še potekajo, a velja, da bo električni Soul mogoče voziti v štirih načinih – Eco, Comfort, Sport in Eco+ – od česar bo odvisna tudi rekuperacija električnega toka, ki jo bo mogoče upravljati prek obvolanskih ročic.
Osnovne karoserijske oblike se v skladu s filozofijo avtomobila niso veliko spreminjale, a izpostaviti velja predvsem sprednji del z velikanskim spodnjim vstopnikom za zrak in ozkimi vodoravnimi žarometi, tridimenzionalne zadnje luči v obliki bumerangov, značilno zadnjo šipo in stebričke C, ki so jih oblikovali tako, da spominjajo na letalska krila, ter jih okrasili z napisom Soul v novi grafiki.