S pomladitvijo prihaja v ponudbo nov zmogljiv bencinski motor, ki napoveduje tudi prihod izvedbe N.
Zahteve prošnje kupcev so tisto, ki avtomobilske proizvajalce – poleg različnih norm – kar avtomobilskim proizvajalcem v veliki meri narekuje razvoj novosti. Tega se zavedajo tudi pri Hyundaiju, kjer so želje, izkušnje in pripombe po treh letih in 228.000 izdelanih primerkih vodile k nastanku energa najbolje prodajanih modelov znamke v Evropi, Kone.
Največ sprememb so najmanjšmu križancu pri Hyundaiju namenili na karoseriji. Sprednji del je namreč povsem preoblikovan in vsebije povsem nov odbijač z večjim številom rež za zajem zraka ter novimi žarometi. Nekaj manj sprememb je bil deležen zadek, prav tako pa so tudi tu vse spremembe vezane na odbijač in luči. Kupci bodo sicer imeli možnost izbrati tudi nekoliko bolj športno podobo, za kar so poskrbeli v oddelku N-Line.
Pri (pre)oblikovanju so oblikovalci želeli doseči videz robustnosti in dodelanosti, hkrati pa so z aluminijastimi poudarki vdahnili nekaj elegance. Izbirati bo moč med temno in svetlo notrnjostjo, poleg tekstilnih pa bodo na doplačilni listi na voljo tudi usnjene prevleke sedežev. Instrumentna plošča bo poslej lahko digitalizirana in z diagonalo 10,25 palcev, enako pa velja tudi za zaslon infozabavnega sistema.
Na tehničnem področju večji novosti ni, kar pa ne pomeni, da Kona ni napredovala tudi na tem področju, saj je dobila kar nekaj rešitev iz večjih bratov. Med drugim je tako dobila (prepoznaven) 'hišni' sistem za opozorilo na prisotnost otrok v vozilu, ko le-to zapuščamo.
Hkrati so inženirji nadgradili aktiven radarski tempomat s funkcijo stop & go, v ponudbo pa so uvrstili tudi sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu, opozorilni sistem za nenamerno menjavo voznega pasu in pa njegovo nadgradnjo, sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu. Poleg tega bo Kona sposobna preprečiti trk z vozili – in pešci ter kolesarji – pre vozilom. Seveda pa so to le nekatere izmed najpomembnejših novosti.
Prevetritev je doživela motorna ponudba. Njen vrh bo namreč po novem zasedal 1,6-litrski turbobencinski motor s 145 kilovati oziroma 198 'konji' moči, pri čemer pa je moč pričakovati, da bo izvedba N dobila še nekoliko močnejši sklop. Novost je tudi nov šeststopenjski ročni menjalnik, ki namesto mehanske sklopke uporablja elektronsko sklopko. Ta v prostem teku odklopi menjalnik od motorja, slednji pa se medtem izklopi.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji