Rezultat ostarelega križanca je presegel pričakovanja.
Losov test je eden izmed najbolj zahtevnih testov, ki mu je lahko podvržen avtomobil. Izhaja iz Švedske, kjer so vozniki večkrat primorani opraviti manever hitrega zavijanja v levo ali desno (in nato v nasprotno smer), s katerim se izognejo veliki divjadi. Še posebej je ta test pridobil prepoznavnost po letu 1996, ko je na njem neslavno pogrnila prva generacija Mercedes-Benza razreda A in s tem povzročila hiter razvoj in razmah tehnologije ESP.
Na stabilnost avtomobila med losovim testom vplivajo najrazličnejši dejavniki, med drugim tudi težišče avtomobila – višje kot je, večja je verjetnost, da bo avtomobil izgubil stabilnost. Suzuki Vitara je tako recimo že v prvi vrsti v nekoliko slabšem položaju – a le na papirju. Kot so nedavno dokazali pri španskem km77, je Vitara pravzaprav eden bolj stabilnih avtomobilov v svojem segmentu.
Preberite še: Losov test: poglejte, zakaj imajo sodobni avtomobili z njim še vedno velike težave (video)
Na za ta preizkus namenjenem poligonu so Vitaro, opremljeno z 1,4-litrskim motorjem blagohibridno tehnologijo najprej preizkusili pri vstopni hitrosti 74 kilometrov na uro. Kljub temu da je govora o avtomobilu, ki je z manjšimi spremembami na trgu že osmo leto, se je tudi ob pomoči sistema ESP (in štirikolesnega pogona) dokazal kot stabilen avtomobil, voznik pa je brez večjih težav ohranil nadzor nad njim.
Pri kilometer na uro višji hitrosti so se nato že pojavile manjše težave s prekrmarjenjem, še vedno pa voznik ni imel preveč dela z nadzorom smeri. Šele večje hitrosti so se izkazale kot prevelik zalogaj za avtomobil, česar pa ji vsekakor ne gre očitati, saj bi z njimi imeli težave tudi precej novejši in nižji avtomobili.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem