Nova Mazda3 bo naprodaj v prvi četrtini leta 2019, najprej pa bo na voljo v Severni Ameriki.
Mazda3 s prenovo prevzema Mazdin zdaj že povsem dozoreli oblikovni jezik Kodo, v katerem so izrazili bistvo japonske estetike. To pomeni čisto in preprosto osnovno obliko, ki jo oživijo prefinjene podrobnosti, ki poskrbijo za prehode svetlobe in njenih odsevov čez površino karoserije. Kot pravijo pri Mazdi, so s tem dosegli večji občutek vitalnosti kot pri drugih modelih Kodo.
Mazda3 je sicer še naprej na voljo v dveh karoserijskih oblikah, kombilimuzinski in limuzinski, a so jima namenili ločeni osebnosti. Če kombilimuzina deluje predvsem dinamično, so limuzini zagotovili več elegance.
Nova Mazda3 je seveda zasnovana na družinski arhitekturi Skyactiv, ki so jo, kot pravijo pri Mazdi, zasnovali, da bi ljudem omogočili, da kar najbolj izkoristijo svoj naravni občutek ravnotežja. Pod motornim pokrovom bodo motorji iz nove družine Skyactiv-X, ki v bencinske motorje uvaja spontani vžig gorivne zmesi, prav tako pa že uveljavljeni motorji iz družin Skyactiv-G in Skyactiv-D. Pri Mazdi poudarjajo, da so novinki precej izboljšali tudi vozne lastnosti.
Mazda je sicer od leta 2003 prodala več kot šest milijonov Mazd3, ki so bile vedno ključni element njihove avtomobilske ponudbe. Kot pravi Mazdin predsednik Akira Marumoto, z novo Mazdo3 začenjajo novo dobo v Mazdini zgodovini, saj bodo z njo okrepili tudi pomen lastniške izkušnje in se še bolj povezali s svojimi kupci po vsem svetu.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?