Prenovljena Mazda CX-3 naj bi na trg in v garaže prvih kupcev zapeljala že letos poleti.
Življenjska doba avtomobila po navadi znaša nekje v povprečju šest let, pri nekaterih več, pri drugih spet manj. V tem obdobju, približno v starosti štirih let, je avtomobil deležen plastične operacije, rezultat katere so v večini primerov novi sprednji (in zadnji) žarometi, nova maska vozila, morda nov komplet platišč, nov barvni odtenek na karoseriji, včasih pa so izboljšav deležni še pogonski sklopi vozila.
Enakega posega, a le tri leta po začetku proizvodnje je bil zdaj deležen (tudi pri nas) eden od najpriljubljenejših križancev, Mazda CX-3, ki se v posodobljeni podobi predstavlja na aktualnem avtomobilskem salonu v New Yorku. Čeprav gre na prvi pogled za enak avtomobil kot v originalu, pri Mazdi pravijo, da je avtomobil deležen posodobitev na vseh področjih, s čimer bo voznik deležen kar najboljše uporabniške izkušnje.
Spremembe opazne le ostrim očem
Kot omenjeno, so zunanje spremembe na prvi pogled neopazne, zajemajo pa le novo sprednjo masko, po novem sestavljeno iz dvojnih letvic, nove matrične LED-žaromete, nova 18-palčna platišča in nov odtenek kristalno rdeče barve. Maloštevilne so tudi spremembe v notranjosti, kjer je Mazda prihodnjim lastnikom vozila dodala nov naslon za roko in novo elektronsko ročno zavoro. Bolje bo Mazda CX-3 opremljena tudi z asistenčnimi sistemi, med njimi bo v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom po novem na voljo sistem za vožnjo v zastojih.
Največjih sprememb bodo tako deležni dizelski motorji, ki zaradi nižje temperature vžiga goriva obljubljajo na eni strani večjo moč motorja, na drugi pa manjšo porabo in posledično manj škodljivih izpustov, s čimer naj bi zadoščali standardom Euro 6d-Temp. Na bencinski strani bo za zdaj na voljo še 'stara' generacija motorjev Skyactiv z oznako G, ki pa naj bi bili po zaslugi nekaterih izboljšav prav tako še nekoliko bolj varčni.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"