Postala bo prva Mazda s takšnim pogonskim sklopom, gre pa za rezultat sodelovanja med Mazdo in Toyoto.
Sodelovanje dveh japonskih avtomobilskih znamk, Mazde in Toyote je v zadnjem obdobju zelo plodno, pri čemer pa se na prvi pogled zdi, da ima zaenkrat največjo korist od tega prav Mazda. Glede na to, da je sodelovanje v veliki meri vezano na razvoj pogonskih sklopov in elektrifikacijo to sicer ni nič presenetljivega. Sedaj pa sta obe znamki naredili še korak naprej, saj je Toyota za Mazdo razvila kar cel avtomobil.
Preberite še: Test: Toyota Yaris Hybrid 1.5 Premium (2021)
No, izjava je seveda nekoliko pretirana, a vseeno. Pri Mazdi so se namreč odločili, da svojega najmanjšega modela v ponudbi ne bodo več proizvajali sami, pač pa bodo zgolj namestili značko na lansko leto predstavljeno Toyoto Yaris. Gre seveda za povsem razumljivo potezo spričo dejstva, da je Toyotin malček osvojil tudi naziv Evropski avto leta.
Kasneje tudi kot bencinar?
Mazda2 četrte generacije pa Yarisu ne bo enaka le na pogled, temveč tudi pod motornim pokrovom. Tam se bo namreč nahajal 1,5-litrski bencinski trivaljnik, ki bo povezan z elektromotorjem moči 59 kilovatov, po zaslugi katerega bo skupna sistemska moč znašala 116 'konjev' oziroma 85 kilovatov. Motorni sklop naj bi zagotavljal teoretično porabo med 3,8 in štirimi litri bencina na 100 kilometrov.
Preberite še: Dizlom še ni odklenkalo? Mazda in Toyota imata tri nove partnerje na področju razvoja čistih ICE motorjev!
S prihodom na trg bo Mazda2 postala tudi povsem prvi klasični hibrid z logotipom Mazde na motornem pokrovu. Njihova ponudba namreč zajema le blage hibride in pa električni model MX-30. Mazda2 bo sicer na evropske trge zapeljala spomladi prihodnje leto, poleg omenjenega hibrida pa bo pod motornim mogoče najti tudi klasične bencinske motorje – najverjetneje enake kot v Yarisu.