Mercedes-Benz CLE: iz dveh zdaj eden

Dva kupeja sta se poslovila, nadomestil pa ju je eden. Vseeno pri "zvezdi" nanj stavijo veliko.

Pri Mercedes-Benzu so odločeni, da svoj plato vozil nekoliko skrčijo in s tem tudi pocenijo proizvodnjo. In v tem duhu gre razumeti tudi nov model CLE, ki nadomešča kar dva kupejevska modela, in sicer iz razredov C in E.

Mercedes-Benz

Novinec bo dimenzijsko sicer bolj v duhu slednjega, saj meri celo več kot predhodnik (4,85 m), z 2,86 m medosne razdalje pa je nekako med obema omenjenima. Tudi prtljažni litri novinca so bolj v smislu razreda E kot C (420, kar je sicer 60 več od kupeja C).

Mercedes-Benz

V notranjosti je neznank precej manj, saj je večina potez, vključno z dvema zaslonoma z 12,3 in 11,9 palca diagonale znanih iz razreda C, arhitektura infozabavnega sistema pa se naslanja na znan sistemi MBUX.

Cariniki na letališču odprli zaboj: odkritje je mnogim v oči izvabilo solze
Mercedes-Benz

Štiri in šestvaljniki skrbijo za pogon, vsi pa so blagohibridni z 48 V sistemom in zagonskim alternatorjem kot pomočjo motorju (145 do 280 kW), vedno je zraven tudi devetstopenjski samodejni menjalnik, štirikolesni pogon 4Matic je na voljo za močnejše modele.

Mercedes-Benz

Podvozje je že serijsko 15 mm nižje od limuzine, na voljo je še športno podvozje s prilagodljivimi blažilci (ventili v njih se prilagajajo nihajem), pa še podvozje s stalno prilagodljivimi elektromagnetnimi blažilci in krmiljeno zadnjo premo (kot tehnični paket, v katerega spada še neposrednejša krmilna letev).

Preberite še: Zvezdnik se ne izogiba tradiciji, vendar poudarja avantgardo

Morda vas zanima tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor.

Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji