Trendu križancev je podlegel tudi Mercedes-Benz razred E, ki se po novem z vožnjo po manj urejenih podlagah spogleduje kot lahki križanec All-Terrain.
V All-Terrain so predelali kombijevsko različico T, ki so ji dodali zaščitne obloge karoserije in šasije, ji namenili serijski štirikolesni pogon 4Matic in ji z zračnim vzmetenjem omogočili, da se dno v voznem programu All-Terrain do hitrosti 35 kilometrov na uro samodejno dvigne za dva centimetra več od tal kot pri običajnem kombiju. Novim nalogam so prilagojeni tudi ESP in drugi pripomočki za pomoč pri vožnji. Voznik lahko višino od tal ročno poveča do 35 milimetrov, kar pomeni, da je dno od tal lahko oddaljeno od 121 do 156 milimetrov.
V notranjosti bo All-Trerrain prepoznaven po ekskluzivnem aluminijasto-karbonskem videzu, pedalih iz nerjavečega jekla in preprogah z napisi All-Terrain.
Sprva bo na voljo s 194-'konjskim' turbodizelskim štirivaljnikom E 220 d, pozneje se mu bo pridružil še turbodizelski šestvaljnik, oba pa bosta delovala v kombinaciji s samodejnim menjalnikom 9G-Tronic.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji