Mitsubishi je z začetkom letošnjega leta precej osvežil svoj priključno hibridni model Outlander PHEV, ki poleg tega električno prevozi miljo oziroma dober kilometer in pol več po ciklusu NEDC.
Podaljšani doseg izhaja iz baterije s kapaciteto 12 kWh, ki so ji za 10 odstotkov izboljšali oddajanje energije med vožnjo, zato lahko Outlander PHEV do 100 kilometrov na uro pospeši v 11 sekundah. Ob tem porabi za 4,5 odstotka manj goriva in v zrak izpusti za gram ogljikovega dioksida na kilometer manj.
Izboljšano je tudi regenerativno zaviranje, k čemur pripomore tudi osveženi odziv obvolanskih ročic, ki omogočajo bolj natančno določanje stopnje rekuperacije, voznik pa lahko nastavi nov način 'EV Priority Mode', ki bolj obširno omogoča zgolj električno vožnjo, če je seveda baterija dovolj polna. Hitrejše je tudi polnjenje s polnilnikom DC CHAdeMO do 80-odstotne kapacitete, ki so ga za pet minut skrajšali na 25 minut.
Izboljšan je tudi nabor pripomočkov za pomoč vozniku in varnost. kupcem pa je na voljo tudi nova barva 'Cool Silver'.