Najbolje prodajana Škoda postaja nekoliko bolj robustna

10. 6. 2020
Deli

Nova generacija pa hkrati prinaša tudi nekaj novosti, ki jih do sedaj še nismo videli.

Škoda Octavia četrte generacije je avtomobil, na prihod katerega na slovenskem trgu še čakamo, medtem pa je okrepitev doživela sama ponudba novega modela. Na veselje tistih posameznikov, ki si želijo terenskega videza, a imajo pred domačo hišo namesto križanca oziroma celo pravega terenca še vedno raje parkiranega karavana, so Čehi sedaj predstavili še Octavio Scout.

Čeprav gre za novo izvedbo najbolje prodajanega Škodinega modela, pa Scout ni popolna novost. Prvega Scouta na Octaviini osnovi smo spoznali že leta 2007 in torej v drugi generaciji modela Octavia, novinec pa le še nadaljuje njeno pot – pa čeprav v nekoliko bolj diskretni podobi.

Črne plastične obrobe ostajajo zaščitni znak Octavie, čeprav so te po novem nekoliko manjše kot v prvih dveh generacijah. Hkrati je tukaj tudi višja oddaljenost od tal – 15 milimetrov, če smo natančni – in pa štirikolesni pogon. A le, če si ga bodo kupci zaželeli, v nasprotnem primeru pa si je moč omisliti pogon na sprednji kolesni par. Sicer pa karoserijski dodatki niso le estetske narave, pač pa tudi varovalne, saj bodo aluminijaste zaščite namenjene zaščiti motorja in podvozja.

Inženirsko čudo, ki se je rodilo iz železnice

V notranjosti oblikovnih sprememb ni, so pa zato opazne spremembe pri izbiri materialov. Kot glavna je najbolj opazna letev v videzu lesa, ki se razteza čez celotno armaturo, zanimivo noto pa je daje še zelena svetloba, ki seva izpod nje ter izpod robov vrat.

Glede na to, da štirikolesni pogon ne bo več edina opcija, so se pri Škodi odločili tudi za to, da kupcem ponudijo možnost nekoliko šibkejših motorjev. Ponudba se bo tako začela že pri 85 kilovatnem dvolitrskem dizlu na eni in pa 110-kilovatnem 1,5-litrskem bencinarju na drugi strani, pri čemer pa bo drugi na voljo tudi kot blagi hibrid.

No, vrh ponudbe znova zavzemata dvolitrska agregata. Bencinski bo tako ponujal 140 kilovatov (190 'konjev') moči, dizelski pa 147 kilovatov (200 'konjev') moči. Oba bosta ob tem serijsko opremljena s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Octavia Scout bo na trg sledila že kmalu po prihodu klasične izvedbe. Njen prihod na evropske trge namreč napovedujejo v začetku meseca julija.

Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"