Ob močnem ugledu blagovne znamke Adria Mobil na domačih tleh in v Evropi ime SunLiving morda ne pove veliko, toda gre za pomemben del zgodbe o uspehu, ki jo pišejo pri Adriji že več kot petdeset let.
Gre namreč za blagovno znamko, ki ima na področju evropskega karavaninga dolgo tradicijo v sicer najbolj konkurenčnem, vstopnem prodajnem razredu, in je v lasti Adrie Mobil že od leta 2007. Po desetletju proizvodnje in prodaje so za sezono 2018 pripravili povsem prenovljeno paleto avtodomov: nova je tako njegova celostna grafična podoba kot celotna ponudba, ki na trg vstopa bolj atraktivna kot doslej, bolj ergonomična, bolj ekonomična, cenovno še vedno zelo dostopna in vendarle povsem drugačna od konkurence. Drugačna celo od svoje veliko starejše, izkušenejše in na trgu bolj prepoznavne krovne blagovne znamke Adria.
"Če smo v letu 2007 prodali dobrih sto počitniških vozil blagovne znamke SunLiving, bomo v sezoni 2017 realizirali tisoč in nekaj sto enot. Naš cilj pa je, da do leta 2020 posredujemo na trg kar nekaj tisoč enot, kar je zagotovo ambiciozno, toda tudi uresničljivo," je ob pred premierni predstavitvi nove SunLivingove zgodbe v družbi Adria Mobil dejala generalna direktorica, Sonja Gole. Ob tem je še poudarila, da želi družba poslej na trgu pozicionirati obe blagovni znamki ob bok druga drugi, toda s povsem različnim konceptom.
"Gre za blagovni znamki z različnim 'genskim zapisom'; obe bosta zagotavljali visoko kakovost produkta, razlika pa bo v načinu nagovarjanja kupcev." Adria še naprej stavi na tradicijo, vitalnost in brezskrbnost v emocionalnem smislu ter na celovito paleto ponudbe z visoko kakovostjo in dovršenim dizajnom produktov, ki jih ponuja za razumno ceno, v racionalnem smislu. SunLiving pa bo v svojem DNK-ju 'stavil' na nov, enostaven, čist dizajn, ki zbuja posebna čustva sodobnih nomadov, saj slednji težijo k enostavnim formam, so prilagodljivi in moderni, po racionalni plati pa se odločajo predvsem na osnovi atraktivne ter konkurenčne cenovne ponudbe," je to razliko še dodatno pojasnil izvršni direktor sektorja Prodaja in trženje, Matjaž Grm.
Nova paleta avtodomov in vanov blagovne znamke SunLiving ima skupno 14 različnih modelov z najpomembnejšimi tlorisnimi postavitvami v treh različnih serijah (V serija za vane, S serija za polintegrirane avtodome in A serija za alkovne). Premiera nove sezone bo že tradicionalno opravljena na največjem salonu karavaninga v nemškem Düsseldorfu konec avgusta, prvi produkti novega SunLivinga iz serijske proizvodnje pa bodo na prodajnih mestih po vsej Evropi na voljo že pozno poleti in zgodaj jeseni.
Peter Kavčič
foto: Tovarna
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?