Ne prvi, gotovo pa najboljši!

5. 12. 2007
Deli

Tako pravijo pri Volkswagnu, čeprav priznavajo, da rahlo zamujajo z izdelkom, ki bo mešal štrene v hitro naraščajočem podrazredu mehkih terenecev znotraj avtomobilskega spodnjega srednjega razreda. Porsche Slovenija je te dni napovedal Volkswagna Tiguana (Vozili smo AM 21/2007), ki pa bo zaradi premajhnih količin (beri: prevelikega povpraševanja) pri nas uradno naprodaj šele zadnjega januarja 2008. Le 350 jih bo na voljo v tem letu, že za leto 2009 pa napovedujejo, da bo zasedel prvo mesto v svojem segmentu.

Najprej bo Tiguan na voljo z 1, 4-litrskim TSI (26.634 evrov) in z novim, dvolitrskim TDI (28.574 evrov), obakrat z osnovnim paketom opreme Trend & Fun, ki med drugim vsebuje elektrifikacijo vseh šip in vrat, klimatsko napravo, šest varnostnih blazin, radio (CD- in MP3-predvajalnik), vzdolžno nastavljivo zadnjo klop ter električno zavoro.

Sredi leta 2008 pride tudi dvokolesno gnani 1.4 TSI (24.600 evrov), sicer pa imajo Tiguani pogon 4-Motion in vselej šest prestav v menjalniku (tudi Tiptronic). Tekom istega leta bodo sledili tudi zmogljivejši motorji.

Znova velja opozoriti, da ima Tiguan s paketom opreme Track & Field '28-stopinjski' prednji odbijač (na prednjem delu je močno privzdignjen), kar izboljša njegove terenske sposobnosti. Tretji paket opreme je Sport & Style; ta je najbogatejši in je namenjen bolj cestni rabi. (VK)

Foto: tovarna

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?

Cariniki na letališču odprli zaboj: odkritje je mnogim v oči izvabilo solze