Nissan je tovrstno rešitev doslej ponujal le na Japonskem, z njo pa so se doslej spogledovali le redki proizvajalci, kot je na primer BMW.
Do prihoda Nissanovega Qashqaija nas, kot smo izvedeli nedavno, loči še slab mesec dni, kot vse kaže pa bo do tedaj z izjemo zunanje podobe vozila znano praktično že vse. Japonska znamka namreč sedaj razkriva tudi novosti na področju pogonskih sklopov in teh ni malo. V sklopu s strategijo o elektrifikaciji portfelja bo namreč tudi najbolj priljubljen križanec znamke prejel prva dva pogonska sklopa, kjer bo za energijo skrbela tudi elektrika.
Nekoliko bolj konvencionalnim voznikom bo tako na voljo 1,3-litrski bencinski pogonski sklop, ki bo deloval po principu blagega hibrida in bo osnovan na 12-voltni tehnologiji. Nosil bo oznako ALiS, na voljo pa bo pravzaprav v dveh različicah, z močjo 140 in 160 'konjev' (103-118 kilovatov), iz česar gre sklepati, da gre za enaka motorja, kot jih najdemo v Cliu ali pa Capturju, ki pa so ga pri Nissanu predstavili že leta 2018.
Nov pogonski sklop bo na voljo v kombinaciji s samodejnim brezstopenjskim menjalnikom ali pa s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki bo na voljo v obeh izvedbah, pomagal pa naj bi do nižjih izpustov vozila, pa tudi pri speljevanju. Med hitrostma 20 in 110 kilometrov na uro bo namreč bencinskemu motorju za 20 sekund sposoben dodati do šest njutonmetrov navora in tako zmanjšati njegovo obremenitev. Mimogrede, tako brezstopenjski menjalnik, kot štirikolesni pogon bosta rezervirana za izvedbo z močnejšim motorjem.
Še večja novost kot blagi hibrid pa je pogonski sklop, ki ga bo Qashqai sedaj dobil prvič. Hkrati z njim namreč v Evropo prihaja tehnologija E-Power, prvič predstavljena v Nissanu Note, a v precej močnejši izvedbi. Namesto z 1,2-litrskim motorjem bo namreč opremljen z 1,5-litrskim bencinskim motorjem z močjo 157 'konjev' (116 kilovatov), družbo pa mu bo delal elektromotor z močjo 140 kilovatov, prav toliko moči pa se bo prenašalo na kolesa.
A prav tu se skriva skrivnost avtomobila. Elektromotor namreč ne bo namenjen poganjanju koles, pač pa kot podaljševalnik dosega. Kolesa bo namreč poganjal izključno elektromotor, bencinski motor pa bo – v optimalnem delovnem območju, kjer je izkoristek največji – skrbel le za proizvajanje električne energije. To posledično pomeni, da bo Qashqai ponujal precej več električne avtonomije, ki pa vendarle ne bo brezemisijska.
Za dodaten doseg bo avtomobil sicer opremljen tudi s tako imenovanim e-Pedalom, stopalko za plin, ki v sproščenem stanju sproži bolj ali manj intenzivno regeneracijo električne energije, tako kot v električnem Leafu pa naj zadoščala v 90 odstotkih potreb po zaviranju, s čimer bodo klasične zavore le redko v uporabi. V Evropi bo sicer takšne Qashqai na voljo šele z letom 2022.