i30 N dobiva manjšega brata, ki pa naj bi pred voznikom skrival v osnovi povsem enak motor, kot ga ima večji brat.
Hyundaiu je z modelom i30 N uspelo nekaj, kar uspe le redkim – podati se v zanje popolnoma nov segment športnih kombilimuzin ali 'hothatchev', če tako želite, kjer trg že lep čas obvladujejo sama uveljavljena imena, in si odrezati niti ne tako majhen, vsekakor pa zaslužen kos pogače. Avtomobil je naletel na večinoma pozitivne odzive in bil podlaga za oblikovanje celotne linije športnih dodatkov N-Line za preostale modele. A medtem ko so ti ponudili športen videz, ne pa tudi zmogljivosti, zdaj družina pravih športnikov N dobiva novega čistokrvnega člana.
Korejska znamka se je v zadnjih letih močno vmešala tudi v svet relija, kjer vrh krojijo z modelom i20 – lani so naposled osvojili tudi naslov konstruktorskega prvaka. Omenjeni predstavnik B-segmenta je letos pred napovedanim avtomobilskim salonom v Ženevi dobil povsem novo podobo, ki pa jo bodo za leto 2021 začinili prav z znanjem, pridobljenim na svetovnem prvenstvu v reliju.
Največji v razredu
Hyundai je namreč prav zdaj sredi procesa testiranja omenjenega modela, ki poteka na Švedskem v družbi reli dirkalnika i20 WRC za leto 2021 in pa dirkalnika za cestne dirke, RM19. Prihajajočega športnega malčka je že preizkusil tudi Thierry Neuville in zanj dejal, da naj bi bil zelo vodljiv, v uradni izjavi pa je pohvalil tudi odzivnost motorja.
Čeprav o pogonskem sklopu pri Hyundaiu še niso spregovorili, pa naj Korejci ne bi sledili trendom v tem razredu. Medtem ko Ford Fiesta pod motornim pokrovom skriva 1,5-litrski turbo trivaljnik (veliko večjega motorja pa ni pričakovati tudi v morebitnem Cliu R.S.), naj bi, tako kot Volkswagen Polo GTI i20 N dobil v osnovi enak dvolitrski motor, kot ga ima večji brat i30 N, le da naj bi mu v tem primeru motorno moč omejili na 200 'konjev' oziroma 147 kilovatov. Sliši se obetavno.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji