Pri BMW-ju so pohiteli in že predstavili uradne fotografije in prve podatke o novem X5, ki je bil kot sami pravijo ustanovitelj razreda SAV (Sports Activity Vehicle), zanj pa se je doslej odločilo že več kot 1,3 milijona kupcev.
Tretji rod je večji od predhodnika in v dolžino meri 4,886 metra. Tako se je bolj oddaljil od sedanjega X3, ki se je ob svojem ponovnem rojstvu tudi nekoliko podaljšal, hkrati pa bo prehitel tekmece, kot je Audijev novi Q7 ali Mercedesov sedanji ML. Novi X5 bo tako v večji meri zadovoljeval potrebe ameriških, arabskih in azijskih kupcev, ponujal bo tudi dodatna sedeža v tretji vrsti za družine z več člani. Ko sedeža (namenjena sta potnikoma z največ 150 cm v višino) nista v uporabi, jih je mogoče ločeno zložiti v dno prtljažnika. Naslon sedežev v drugi vrsti je zložljiv v razmerju 40:20:40, kar omogoča povečanje prtljažnika iz 650 na 1.870 litrov prtljažne prostornine. V primerjavi s predhodnikom je prostora v osnovni postavitvi več za 30, z zloženimi naslonjali sedežev druge vrste pa 120 litrov.
Zunanjost ni občutno spremenjena. S strani je videti skoraj povsem enak, le da se vzdolžna guba po boku od prednjih blatnikov lahno dviguje proti zadku oziroma izboklini zadnjih blatnikov. Evolucija je prinesla žaromete drugačne oblike, izrazitejše ledvičaste maske in drugačne odprtine v spodnjih skrajnih koncih sprednjega dela – za več dotoka zraka pod motorni pokrov in k zavoram. Takoj za zaključkom odprtine prednjih blatnikov ima tretji rod X5 dodatne prezračevalne odprtine za učinkovitejše hlajenje alternativnih pogonov, ki bodo tudi na voljo. Pomemben za leta, ki prihajajo, bo priključni hibridni pogon (z elektromotorjem moči okoli 75 kW).
Najprej bo novi BMW X5 na voljo z enim bencinskim motorjem z oznako xDrive50i (V8, 450 'konj') in dvema turbodizelskima. Manjši bo xDrive30d (V6, 258 'konj'), večji pa M50d, šestvaljnik, ki mu bodo pomagala kar tri turbopuhala, zaradi česar se bo motor bahal s kar 381 'konji'. Z njim bo recimo novi BMW X5 od 0 do 100 km/h pospešil v vsega 5,3 sekunde in dosegel največjo hitrost 250 km/h. Decembra 2013 bodo modelno serijo obogatili še z xDrive40d, BMW X5 xDrive35i, BMW X5 xDrive25d in BMW X5 sDrive25d (z emisijami CO2 samo 149 g/km), kar pomeni, da bo novi X5 prvič na voljo tudi s štirivaljnim motorjem in v različici sDrive25d le z dvokolesnim pogonom.