Težko pričakovani Dacia Duster prihaja konec februarja. Koliko pa bo dejansko dražji?

16. 1. 2024 | Gregor Žvab
Deli
Tretja generacija Dusterja bo prvič na ogled v javnosti prav v Ženevi, čeprav so model že uradno pokazali. (foto: Dacia)
Dacia

Cena velja sicer za francoski trg, a jasno kaže na to, da Dacia zmanjšuje cenovno razliko do konkurence.

Številka, o kateri je govora v naslovu, je 19.690 evrov. Toliko bo namreč v Franciji potrebno odšteti za osnovnega Dacio Dusterja, ki bo sicer javnosti prvič v živo prikazan na prihajajočem avtomobilskem salonu v Ženevi konec februarja. Dacia s tem skuša loviti ravnotežje med dostopnostjo njihovih avtomobilov in neizogibno rastjo cen.

Za omenjeno ceno bo tako v Franciji na voljo osnovni model s pogonom na sprednji kolesi in paketom opreme Essential. Skoraj dva tisočaka višje bo na ceniku naslednji paket opreme Expression. V obeh primerih za pogon skrbi osnovni litrski bencinski trivaljnik z močjo 75 kilovatov (100 KM) in dodatkom utekočinjenega naftnega plina (LPG).

Dacia

Najcenejši štiri kolesno gnani Duster bo stal 23.400 evrov, še 3.200 evrov več pa bo potrebno odšteti za najcenejšega hibrida. Tudi najdražji Duster pa bo ostal pod mejo tridesetih tisočakov, bo hibrid s paketoma opreme Extreme ali Journey na voljo za 28.100 evrov.

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako

Navedene cene, kot že rečeno, veljajo za Francijo, kjer je aktualni Dacia Duster brez popustov na voljo od 17.990 evrov naprej. Pri nas bi znale biti cene malenkost višje, saj je avto (brez popustov) trenutno na voljo od 18.590 evrov naprej, tako da bo zanimivo videti, ali bo osnova ostala pod magično mejo dvajsetih tisočakov.

Dacia

To pa je tudi pri nas že zelo blizu konkurence. MG ZS je tako na primer na voljo od 18.500 evrov naprej, podobno motoriziran (1.0 T-GDI, 73,5 kilovatov/100 KM) Hyundai Bayon za 19.650 evrov, Renault Captur pa še slabega tisočaka več. Gneča v cenovnem okvirju okoli 20.000 evrov je tako precej velika, kljub temu pa se, po prvih slikah in podatkih zdi, da Dacia z iskanjem (in ohranjanjem) svojega kroga kupcev Dusterja, ne bi smela imeti težav.

Preberite še: 

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?