Ime Colt je pri Mitsubishiju v uporabi že več kot 60 let, na evropsko tržišče pa se vrača po dolgih devetih letih. Težko sicer rečemo, da se vrača, saj je tu dejansko že prisoten. A pod drugim imenom in drugo znamko.
Imeni Colt in Clio imata poleg štirih črk in začetnice veliko skupnega. Praktično vse. Pri Mitsubishiju namreč ne skrivajo (in niti ne morejo) dejstva, da gre za avto, ki ga je pod imenom Clio razvil Renault. To pomeni, da je osnova platforma CMF-B (skupen projekt naveze Renault – Nissan – Mitsubishi), proizvodnja pa bo potekala v Renaultovi tovarni v turški Bursi.
Oblikovno sorodstva s Cliom ne more (ali pa noče) skriti. Edina razlika na zunanjosti poleg napisov je nekoliko drugače oblikovana maska. Vse drugo je – Clio. Enako je tudi v notranjosti, le logotip na volanskem obroču ga izdaja, da ne gre za priljubljenega Francoza.
Tudi tehnika je francoska. Na voljo bo s tremi motorji, dvema različicama litrskega trivaljnika in 1,6-litrskim hibridom. Slednji bo na voljo s samodejnim menjalnikom, medtem ko bo turbinski bencinar opremljen s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, tisti brez turbine pa z enakim menjalnikom, a stopnjo manj.
Avto bo evropskim kupcem na voljo od oktobra letos naprej.
Preberite še: Bil je pred časom, a mu to ni pomagalo
Če je Clio najbolj popularen Renault, pa smo letos najtežje pričakovali Australa. Tule je video test:
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem