Predpremierna predstavitev nove generacije japonskega športnega terenca z začetno ceno slabih 49 tisočakov.
Gre že za četrto generacij Outlanderja boin tretjo generacijo v priključno hibridni izvedbi. Novinca zaznamujejo robustna zasnova, večje mere in vpadljiva zunanja oblika, ki je najbolj izrazita na sprednjem delu z velikimi žarometi s svetilnimi diodami. V dolžino meri 4,72 metra, 20-centimetrska oddaljenost karoserije od tal pa dokazuje, da se ne ustraši tudi nekoliko zahtevnejših voznih podlag.
Outlander ima v osnovi karakter električnega avtomobila, za pogon pa skrbi kombinacija 2,4-litrskega bencinskega štirivaljnika in dveh elektromotorjev. Bencinski motor poleg generiranja električne energije lahko tudi prenaša moč na prednja kolesa preko paketa sklopk ki nadomešča avtomatski menjalnik. Sistemska moč je 225 kW (306 KM). Pospešek od 0-100 km/h se zgodi v 7,9 sekunde, samo z elektriko pa Outlander lahko prevozi do 86 kilometrov. Oskrba z elektriko je mogoča na klasičnih vtičnicah in polnilnih postajah tudi s hitrim polnjenjem, kjer se baterija od 10-80% napolni 30 minutah.
Trenutno je novi Outlander samo za vzbujanje apetita, na slovenske ceste naj bi zapeljal konec marca, za kupce v predprodaji pa pri uvozniku AC Mobilu obljubljajo dodatne ugodnosti.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?