Peugeot je predstavil novo generacijo svojega križanca 3008, ki mu je namenil vrsto sodobnih rešitev, ki ga uvrščajo med najbolj napredne predstavnike svoje vrste.
Novi Peugeot 3008 je s 4,450 metra dolžine eden najbolj kompaktnih križancev v avtomobilskem razredu C, a je z daljšo medosno razdaljo in za 80 centimetrov več dolžine tudi nekoliko večji od predhodnika, kar se odraža predvsem v občutnem napredku pri prostornosti in udobju potniške kabine. Večji je tudi prtljažnik, ki s 520 osnovnimi litri za 90 litrov presega predhodnikovega.
Avtomobil je kljub večjim meram za dobrih 100 kilogramov lažji od predhodnika, kar so dosegli z uporabo trdnih jekel, aluminija in umetnih mas, zaradi tišjih in bolj prefinjenih motorjev pa je bilo potrebne tudi manj zvočne izolacije. Motorjev je devet, tri različice 1,2-litrskega turbobencinskega trivaljnika in 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik ter tri različice 1,6-lirskega in dve različici 2,0-litrskega turbodizelskih motorjev, ki razvijajo moči od 100 do 180 'konjev'.
Peugeot 3008 je prvi model z novo generacijo voznikovega delovnega okolja i-Cockpit, ki z voznikom komunicira s pomočjo vida, sluha, dotika in vonja in ob uvedbi razpolaga z dvema vozniškima okoljema: športnim okoljem "Boost" in sproščenim okoljem "Relax". Seveda so na voljo tudi vmesniki za povezljivost s preslikavo mobilnih telefonov v avtomobil ter varnostni sistemi za pomoč vozniku, za dober zvok pa skrbi tehnologija francoskega akustičnega specialista Focal.
Omeniti velja še Peugeotove dodatke za mestno mobilnost, kakršna sta zložljivi električni skuter e-Kick by Micro in Peugeotovo zložljivo električno kolo e-Bike.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"