Novi Peugeot 3008 najbolj sodoben predstavnik znamke doslej

23. 5. 2016
Deli

Peugeot je predstavil novo generacijo svojega križanca 3008, ki mu je namenil vrsto sodobnih rešitev, ki ga uvrščajo med najbolj napredne predstavnike svoje vrste.

Novi Peugeot 3008 je s 4,450 metra dolžine eden najbolj kompaktnih križancev v avtomobilskem razredu C, a je z daljšo medosno razdaljo in za 80 centimetrov več dolžine tudi nekoliko večji od predhodnika, kar se odraža predvsem v občutnem napredku pri prostornosti in udobju potniške kabine. Večji je tudi prtljažnik, ki s 520 osnovnimi litri za 90 litrov presega predhodnikovega.

Avtomobil je kljub večjim meram za dobrih 100 kilogramov lažji od predhodnika, kar so dosegli z uporabo trdnih jekel, aluminija in umetnih mas, zaradi tišjih in bolj prefinjenih motorjev pa je bilo potrebne tudi manj zvočne izolacije. Motorjev je devet, tri različice 1,2-litrskega turbobencinskega trivaljnika in 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik ter tri različice 1,6-lirskega in dve različici 2,0-litrskega turbodizelskih motorjev, ki razvijajo moči od 100 do 180 'konjev'.

Peugeot 3008 je prvi model z novo generacijo voznikovega delovnega okolja i-Cockpit, ki z voznikom komunicira s pomočjo vida, sluha, dotika in vonja in ob uvedbi razpolaga z dvema vozniškima okoljema: športnim okoljem "Boost" in sproščenim okoljem "Relax". Seveda so na voljo tudi vmesniki za povezljivost s preslikavo mobilnih telefonov v avtomobil ter varnostni sistemi za pomoč vozniku, za dober zvok pa skrbi tehnologija francoskega akustičnega specialista Focal.

Omeniti velja še Peugeotove dodatke za mestno mobilnost, kakršna sta zložljivi električni skuter e-Kick by Micro in Peugeotovo zložljivo električno kolo e-Bike.

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"