Pred tedni so ga že predstavili na japonskem trgu, zdaj pa so nekaj informacij namenili tudi Evropi.
Medtem ko malčki segmenta B padajo kot po tekočem traku, smo lahko zadovoljni, da je obstoječi Suzuki Swift po sedmih letih dobil naslednika. Novi model ima nekoliko bolj ekscentrične proporce. Sprednji del je vitkejši, ramenska linija je manj oblična kot doslej. Za 4,6 odstotka so izboljšali koeficient zračnega upora.
Notranjost je sveža, le tu in tam je še ostal kakšen prepoznaven element. Zaslon info-zabavnega sistema v izmeri devetih palcev je zdaj nameščen na armaturni plošči. Vrtljiva stikala za upravljanje klime so se poslovila.
Naprodaj bo z novim, blago hibridiziranim 1,2-litrskim bencinskim motorjem Z12E v kombinaciji z brezstopenjskim CVT-menjalnikom. Fotografije notranjosti razkrivajo tudi ročno opcijo. Natančnejših podatkov o pogonu še niso navedli, omenjajo le dober navor v spodnjem območju vrtljajev. Bo pa tudi novi model na voljo tako s sprednjim kot s pogonom na vsa štiri kolesa (allgrip), kar v tem segmentu ostaja redkost. Do zdaj je 1,2-litrski bencinski blago elektrificiran motor zmogel 61 kilovatov in 107 njutonmetrov največjega navora.
Občutno bogatejši je nabor varnostne in asistenčne tehnologije. Dual Sensor Brake Support II je pravzaprav sistem zaviranja v sili, ki je izboljšan. Prilagodljivi tempomat lahko povsem ustavi avtomobil in spet spelje ter sledi voznemu pasu. Prvič je Suzuki vgradil sistem spremljanja voznika in opozarjanja na utrujenost ali nepozornost.
Preberite še: Tesla bo začela polnjenje drago zaračunavati: kar 55 evrov na uro za 'nepotrebno polnjenje'
BONUS VIDEO: Mercedes-Benz GLA: Lahko upraviči premijsko ceno?
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?