Novi Fordov potniški dostavnik je na voljo s celovito paleto pogonskih sistemov, od preizkušenega turbodizla do priključnega hibrida in električne izvedbe.
Ford je s svojimi lahkimi gospodarskimi vozili že kar nekaj let številka 1 v evropskem prostoru in tudi na slovenskem avtomobilskem trgu je na samem vrhu ali pa zelo blizu. Po nedavni okrepitvi z novim Transitom Customom je zdaj zapeljal na sceno še njegov imenitnejši potniški brat Tourneo Custom, ki je namenjen predvsem prevozom razvajenih oziroma zahtevnejših potnikov.
Tri pogonske možnosti
Gre za popolnoma nov Tourneo Custom, ki mu nova platforma omogoča različne pogonske sklope, od preizkušenega turbodiiza do priključnega hibrida in električne izvedbe. Za začetek sta na voljo 2 0-litrska dizelska motorja z močjo 100 ali 125 kilovatov (136 KM ali 170 KM) v kombinaciji z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom.
Novi Tourneo Custom ima tudi možnost štirikolesnega pogona za uporabnike, ki potrebujejo možnost vožnje v vsakem vremenu, in za lastnike, ki morajo uporabljati tudi slabše ceste in poti, kot so dovozne poti gradbišč, gozdni kolovozi, uničene makadamske poti … Sistem prek elektronsko krmiljene sklopke na zadnji osi navor inteligentno porazdeli med osi, prilagoditev pa zahteva manj kot 20 milisekund.
Paleta modela Tourneo Custom bo kmalu na voljo tudi s priključno hibridno izvedbo z vzporednim hibridnim sistemom, sestavljenim iz 2,5-litrskega bencinskega motorja z Atkinsonovim ciklom za vožnjo na dolge razdalje ter električnega motorja in baterijskega sklopa z uporabno kapaciteto 11,8 kWh, ki omogoča izključno električni doseg več kot 50 kilometrov. In proti koncu leta pride na ceste še električna izvedba.
Razkošna potovalna notranjost
Izboljšana oprema notranjosti se začne s prilagodljivim novim sistemom sedežev z vodili v drugi in tretji vrsti, ki omogoča največjo prilagodljivost pri urejanju kabine in zagotavlja optimalen prostor za potnike in njihovo prtljago.
Ker so sedeži na vodilih, jih je mogoče vzdolžno pomikati in po potrebi tudi odstraniti. Razkošna oprema kabine lahko vključuje dodatne nove elemente, vključno z veliko stekleno panoramsko streho, ki povečuje občutek prostora in svetlobe za potnike, infrardeča obdelava stekla pa pomaga ohranjati prijeten hlad v kabini med potovanji pod vročim soncem. K prijetnemu ambientu pripomoreta tudi tripodročna klimatska naprava in kakovosten radijski sistem.
Na slovenskem trgu se cene začenjajo pri 40.950 evrih.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"