Novo pri nas: Hyundai Santa Fe – povsem drugačna moda

V peti generaciji se Hyundaiev športni terenec predstavlja z oglato zasnovo in izjemno prostornostjo.

Hyundai Santa Fe je ena največjih uspešnic južnokorejske avtomobilske znamke – vsaj v dosedanjih štirih generacijah je bilo tako, medtem ko nova prinaša oglato zunanjo podobo, najsodobnejšo tehnologijo in obilje prostora v potniški kabini.

Preberite še:

Novo pri nas: Hyundai Santa Fe – povsem drugačna moda
Matjaž Gregorič

Prvi pogled na 4,83 metra dolgi avtomobil razkriva predvsem zelo oglato karoserijo oziroma povsem drugačno zunanjost, kot jo je imel predhodnik. K temu spadajo nekateri vpadljivi elementi, kot so žarometi v obliki črke H. Podobna grafika je tudi v spodnjem delu odbijača in zadnjih lučeh, pa tudi v notranjosti pri oblikovanju armaturne plošče in prezračevalnih šob ter celo v prešitih naslonjalih sedežev. Masivni sprednji del zaznamujejo ogromen pokrov motorja ter poudarjeno razširjeni kolesni ohišji, v katerih se vedno vrtijo 18- ali 20-palčna platišča iz lahke zlitine.

Novo pri nas: Hyundai Santa Fe – povsem drugačna moda
Hyundai

Notranjost ponuja razkošen prostor, v kabini je lahko do sedem sedežev, ki zloženi tvorijo popolnoma ravno ležalno površino ali pa omogočajo prevoz nadpovprečnih količin prtljage, čeprav že osnovna prostornina prtljažnika znaša razkošnih 638 litrov.

Upravljanje avtomobila in voznikov nadzor zagotavljata dva digitalna 12,3-palčna panoramska zaslona, ​​ki sta ukrivljena proti voznikovemu sedežu in omogočata intuitivno upravljanje vseh funkcij vožnje, navigacije in informacijsko-razvedrilnih funkcij. Materiali in izdelava pustijo dober vtis, poudarek je namenjen trajnostnim in obnovljivim materialom.

Novo pri nas: Hyundai Santa Fe – povsem drugačna moda
Hyundai

Voznik in sovoznik sta ločena z zajetno sredinsko konzolo, na njenem vrhu je zaslon na dotik za upravljanje samodejne klimatske naprave, pod njim pa prostor za manjše predmete.

Ne glede na spektakularno zunanjost in notranjost je avtomobil med vožnjo pričakovano običajen. Na žalost dizelskega motorja že ni več, na voljo sta samo dva elektrificirana pogonska skopa, ki lahko poganjata prednji ali vsa kolesa. Pri obeh je osnova 1,6-litrski bencinski štirivaljnik, ki mu pri delu pomagata električna motorja.

Novo pri nas: Hyundai Santa Fe – povsem drugačna moda
Hyundai

Pri polnem hibridu skupaj ustvarita 158 kilovatov (215 KM), medtem, ko pri priključno hibridni izvedbi razvijeta sistemsko moč 186 kilovatov (253 KM), pri čemer so vselej pogonska vsa štiri kolesa. Hyundai kljub novi izdaji ohranja kapaciteto baterije pri 13,8 kWh, kar na papirju pomeni do 54 kilometrov električnega dosega, medtem ko baterija za polno zmogljivost potrebuje tri ure in pol polnjenja.

Novo pri nas: Hyundai Santa Fe – povsem drugačna moda
Hyundai

Avtomobil, ki vsaj v začetku pušča mešane občutke, nato pa verjetno opazovalce razdeli na tiste, ki jim je zaradi svoje nenavadnosti všeč na prvi pogled, in na tiste, ki se z njegovo oglatostjo ne morejo sprijazniti, na slovenskem trgu začenja svoje poslanstvo s ceno 49.990 evrov za osnovno hibridno in 59.400 evrov za priključno hibridno izvedbo.  

TEST: Hyundai i10 1.0 T-GDI N-Line – Športnost v majhni dozi

Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem