Adria Mobil se je na osrednjem in enem najpomembnejših panožnih sejmov v Düsseldorfu predstavila z novo kolekcijo produktov sezone 2013.
Ne le, da so bili njeni produkti opaženi in dobro sprejeti, še več - ponovno je osvojila naziv 'König Kunde' (kralj kupcev) za program avtodomov, osvojila pa je tudi prvo mesto v izboru EIA (European Innovation Award for caravaning industry) za prikolico Astella Glam Edition. Nagrado kralja kupcev je letos že petič podelila ugledna strokovna revija Reise Mobil in sicer na podlagi mnenj svojih bralcev oziroma uporabnikov avtodomov. Hkrati žirija ocenjuje blagovne znamke na podlagi različnih kriterijev, od kakovosti, dizajna in cene produktov do zadovoljstva uporabnikov s servisnimi ter poprodajnimi storitvami (Adria je prvo mesto osvojila štirih kategorijah in sicer kakovost, potovalno udobje, razmerje cena/vrednost in tržna usmerjenost).
Počitniška prikolica Astella Glam Edition, ki predstavlja novo generacijo počitniških prikolic, pa je strokovno žirijo prepričala tako z inovativno zasnovo zunanjosti kot tudi z notranjim ambientom.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?