Nissan QashQai je v svojem segmentu najbolj prodajan avto v evropi, v Sloveniji pa je tik pod »zmagovalnim odrom«. Mu lahko zadnja prenova da dodatnega zagona za vzpon na stopničke?
Na prvi pogled, predvsem s sprednjega dela, izgleda povsem nov. Ne prenovljen, nov. Bolj podroben pregled pa pokaže, da gre sicer za tretjo generacijo QashQaia, a s širokim naborom sprememb in posodobitev. Ne le vizualnih, ampak tudi tehničnih.
Preberite še:
Vizualno je najbolj očiten povsem nov sprednji del. Praktično ga ni kvadratnega centimetra, ki bi bil enak predhodniku, deluje pa še bolj športno, agresivno in posledično atraktivno. Sploh če je avto opremljen s športnim paketom N-Design, ki je tudi novost, in prinaša številne športne dodatke, kot so športni pragovi, odbijači in predvsem 20 palčna platišča. Manjših sprememb je bil deležen tudi zadek, kjer imajo sicer luči enako obliko, a povsem spremenjeno optiko.
Najpomembnejša novost je najbrž kar ...
V notranjosti so posodobili materiale, najpomembnejša novost kabine pa se zdi programska oprema infozabavnega sistema, ki je sedaj Googlova. Posledično so se tudi poslovili TomTomovi zemljevidi. Palec gor. Izboljšali so tudi 360 stopnjiski sistem kamer (Around Video Monitor), ki ima sedaj tudi možnost 3D pogleda. V primeru izbire paketa N-Design je v notranjosti tudi izdatno uporabljena alkantara, ki daje še okrepljen občutek športnosti in prestiža.
Motorna paleta ostaja enaka, pri čemer bo glavnino prevzel 1.3 litrski turbo bencinski motor ze električno pomočjo, ki zmore 103 ali 116 kilovatov moči (140 in 158 KM). Močnejši je lahko na voljo tudi s samodejnim CVT menjalnikom in štirikolesnim pogonom.
Zanimiva pogonska izbira, sicer cenovno nekoliko višje vmeščena, je tudi pogon E-Power. Gre za sistem, pri katerem za pogon služi elektro motor, ki poganja sprednji kolesi, energijo pa mu, preko inverterja in baterije zagotavlja 1.5 litrski bencinski motor, nekakšen generator.
Cenovno je prenovljeni QashQai vmeščen med 28.600 evrov, kolikor je potrebno odšteti za osnovni motor s paketom opreme Active in dobrih 40 tisočakov za paket opreme N-Design in motor E-Power.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?