Pri Renaultu so Scenicu in Grand Scenicu osvežili zunanjost, deloma notranjost (z novimi varnostnimi dodatki!) in prevetrili motorno ponudbo.
Odslej si lahko omislite družinskega Scenica z novim prednjim delom, kar pomeni drugačno masko, blatnika, luči, celo motorni pokrov in A-stebrička sta dodelana, najprej pa ga boste prepoznali po nizko nameščenih dnevnih lučeh v tehnologiji LED in prestižnejših dodatkih v videzu poliranega kroma ter črnega laka. Pri Grand Scenicu boste lahko odslej računali tudi na vzdolžne strešne nosilce.
V notranjosti so vdelali prestižnejše materiale z drugačnimi barvnimi kombinacijami, za večjo varnost pa si lahko omislite sistem Visio, ki vam pomaga ohranjati smer na voznem pasu in samodejno preklaplja med dolgimi in zasenčenimi lučmi. Omenjena novost spada med serijsko opremo v najprestižnejšem Grand Scenicu (oprema Privilege), sicer je treba za ta aktivni varnostni dodatek doplačati 400 evrov.
V motorni ponudbi sta tudi dva nova motorja, bencinski in turbodizelski. Poleg osnovnega 1.6 16V (110) boste lahko spomladi v prodajnem salonu obkljukali tudi nov motor Energy TCe 115, ki naj bi zagotavljal več kot 20-odstotno zmanjšanje porabe goriva v primerjavi s starejšim 1.6 16V. Po predvidevanjih naj bi zanj morali odšteti okroglih tisoč evrov več kot za preverjenega atmosferskega brata. Druga novost pri motorni ponudbi je turbodizelski dCi 130, ki iz 1,6-litrskega prisilno polnjenega motorja zagotavlja 96 kilovatov, hkrati pa v zrak izpusti le 114 g CO2 na prevoženi kilometer in povprečno porabi zgolj 4,4 litra na 100 prevoženih kilometrov. Motor, ki ga lahko srečamo tudi v določenih modelih Nissana, naj bi bil na voljo že od maja. Scenic z letnico 2012 stane od 17.330 do 24.480, večji Grand Scenic pa od 19.730 do 28.930 evrov. Za sedemsedežnik pa boste morali mošnjiček izprazniti za dodatnih 650 evrov. (AM)