Iz Italije, preko prelaza Stelvio, je tudi v Slovenijo pripeljala nova Alfa. Malce za šalo, pa veliko bolj zares - Stelvio je prvi Alfin križanec, ki že z imenom nakazuje, kaj mu diši. Torej športna vožnja po čimbolj zaprtih ovinkih.
To je zagotovo nekaj, česar se boji večina tekmecev, za Stelvio pa je to izziv, ki se ga ne ustraši. Kaj ustraši, zdi se, da so ovinki njegovo najljubše delovno okolje. S tem avto potrjuje tezo njegovih snovalcev, ki pravijo, da je Stelvio najprej Alfa Romeo, šele nato pa predstavnik prestižnih križancev. Tudi Stelvio namreč izraža pristni Alfin športni duh, kar pa po drugi strani ne čudi, saj mu je za osnovo služila kar Giulia.
Naj-križanec?
A poleg odlične vožnje in nadpovprečne lege na cesti se avto ponaša še s številnimi presežniki. Je eden najlažjih v svojem razredu, s prostornino se prtljažnik uvršča v sam vrh, pa tudi s prostornino v notranjosti avto ne skopari. Tu so še eden najmanjših obračalnih krogov, pa odličen in neposreden volanski sistem, popolna razporeditev mase (50:50), odlično vzmetenje, sodobni štirikolesni pogon in serijski osemstopenjski samodejni menjalnik.
A več bomo o avtomobilu pisali že kmalu, ko ga bomo tudi temeljito preskusili. Do takrat pa seveda velja izpostaviti številke.
Stelvio je v osnovi na voljo z bencinskim dvolitrskim motorjem z 280 ‘konji’ in turbodizelskim motorjem z 210 ‘konji’. Kupci pa lahko posežejo tudi po šibkejših različicah enako velikih motorjev, izberejo pa lahko tudi Stelvio, pri katerem je pogon speljan le k zadnejmu kolesnemu paru.
Najcenejša različica z zadnjim pogonom, prestižni 'First Edition'
In cena? Za osnovni Stelvio s 150 ‘konji’ in zadnjim pogonom bo potrebnih 34.990 evrov, tudi po zaslugi že vključenega popusta v višini 5.000 evrov. Vse preostale različice bodo deležne popusta v višini 2.500 evrov, kar pomeni, da bo za dizelsko gnani Stelvio s štirikolesnim pogonom (180 ‘konj’) potrebnih 43.490 evrov, za osnovno štirkolesno različico z bencinskim motorjem (200 ‘konj’) pa 38.990 evrov. Z različico First Edition pa je poskrbljeno tudi za tiste kupce, ki si želijo nekaj več, kot le to, da bi imeli avto med prvimi kupci. Različica je namreč opremljena z najbogatejšo serijsko opremo in najmočnejšim bencinskim motorjem (280 ‘konj’), zanj pa bo potrebnih 52.490 evrov.