Tudi na slovenske ceste je pripeljal vsestransko uporabni in inovativni Audi Q8, ki po drugi strani povzema linije legendarnega modela Audi Quattro.
A ker vendarle govorimo o velikem križancu, tako razburljiv, kot je bil model Quattro, novi Audijev Q8 vseeno ni. Je pa bil zasnovan z mislijo, da v njem združijo praktično vsestranskost in uporabnost križanca ter na drugi strani športno eleganco štirivratnega kupeja.
Podobna zgodba se ponavlja v notranjosti. Pravzaprav jo je zarisal novi A8, preostali modeli pa mu sledijo v večji ali manjši meri. Bolj ko je ekskluziven model (beri dražji), večja je podobnost. Tako je tudi s Q8, kjer je razlik v primerjavi z A8 in tudi A7 precej malo. Že znani digitalni kokpit ter dvojni, za dotik občutljivi sredinski zaslon sta rdeča nit, ki jo dopolnjujejo žlahtni materiali in vrhunska izdelava. Če koga zaradi kupejevske oblike skrbi prostornost – Q8 je sicer res krajši od Q7, a je širši, predvsem pa je zadnja klop vzdolžno pomična. To pa pomeni neskončno prilagodljivost prostora za potnike zadaj in na drugi strani v prtljažniku.
Kupci, letos jih v Sloveniji pričakujejo približno dvajset (če bodo količine sploh na voljo), bodo lahko izbrali samo različico 50 TDI (286 'konj'), za katero bo potrebnih vsaj 83.400 evrov, vsi, ki se bodo za nakup odločili prihodnje leto (teh pričakujejo vsaj 50–60), pa bodo lahko izbrali še šibkejši dizelski in dva bencinska motorja.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"