Novo v Sloveniji: Ford Capri – Novinec, ki bi rad postal legenda

11. 4. 2025 | Matjaž Gregorič

Pri Fordu oživljajo legendarno ime športnega kupeja, vendar v obliki popolnoma drugačnega in električnega avtomobila.

Ford Capri je nekoč veljal za cenovno dostopen športni kupe, ki je v letih od 1969 do 1986 navdušil tudi nekaj slovenskih ljubiteljev in postal legenda. Zdaj pri Fordu  ime nekdanjega modela povezujejo s kupejevskim križancem in električnim pogonom s spodobnim dosegom.

Novo v Sloveniji: Ford Capri – Novinec, ki bi rad postal legenda
Matjaž Gregorič, Ford

Razen imena novi Capri s slavnim predhodnikom nima nobene povezave, je pa tehnično zelo blizu še svežemu Explorerju, s katerimi si deli električno platformo, sposojeno pri Volkswagnu. Od brata se novinec razlikuje po kupejevski liniji strehe, in sprednjem delu, ki je oblikovan bolj športno, z ravno masko ​​hladilnika, ta pa se nadaljuje v čvrsto bočno linijo in zaključi z zaobljenim zadnjim stranskim steklom.  -

Novo v Sloveniji: Ford Capri – Novinec, ki bi rad postal legenda
Matjaž Gregorič, Ford

Capri je s 4,63 metra dolžine okoli 15 centimetrov daljši Explorerja z enako medosno razdaljo, kar je predvsem posledica bolj raztegnjenega zadka. Prtljažni prostor ima prostornino 570 litrov (1510 litrov s podrtim sedežem) in ga prekrivajo velika prtljažna vrata. Za  volanom v primerjavi z Explorerjem ni nič bistveno novega, voznika pričaka digitalizirano okolje, katerega del je tudi pokončni 14,6-palčni zaslon, ki je rahlo nagnjen, a se ga da dvigniti in potem se pod njim pojavi še skrit odlagalni prostor.

Zgodovinska misija ali draga turistična poteza? Bezosova odprava na udaru kritik
Novo v Sloveniji: Ford Capri – Novinec, ki bi rad postal legenda
Matjaž Gregorič, Ford

Ford Capri je na voljo v treh električnih pogonskih izvedbah, osnovni s 125 kW (170 KM) in s pogonom na zadnji kolesi, alternativno je na voljo tudi z 210 kW (286 KM) prav tako s pogonom na zadnja kolesa. Izbirni pogon na vsa kolesa ni na voljo v teh različicah, je pa pri najmočnejši izvedbi z 250 kW (340 KM), kjer drugi elektromotor poganja sprednjo os. Po zaslugi dveh električnih motorjev takšen Capri pospeši do 100 km/h v samo 5,3 sekunde.

Novo v Sloveniji: Ford Capri – Novinec, ki bi rad postal legenda
Matjaž Gregorič, Ford

Osnovna baterija ima zmogljivost 52 kWh, in jo je mogoče kombinirati samo s pogonom na zadnji kolesi, doseg je do 393 kilometrov po standardiziranem ciklu WLTP. Nad tem je baterija s 77 kWh, povezana s srednjim motorjem, v tej kombinaciji Capri z enim polnjenjem lahko prevozi 627, z najmočnejšim s štirikolesnim pogonom in z baterijsko zmogljivostjo 79 kWh pa  591 kilometrov. Polnilna moč na hitrih polnilnicah je od 115 do 185 kilovatov.

Cena osnovnega Caprija na slovenskem avtomobilskem prizorišču je 39.907 evrov, s Fordovim financiranjem jo je mogoče oklestiti na 35.220 evrov, nato pa z državno subvencijo še za šest tisočakov in pol.