Dve od treh pogonskih različic novega Hyundaievega sodobnega modela, Ioniqa, bosta slovenskim kupcem na voljo od začetka februarja. To sta običajni hibridni pogon (bencinski in elektormotor imata skupno moč 140 'konj') ter električni (120 'konj').
Pri slovenskem distributerju računajo, da bodo letos našli okoli 150 kupcev; desetina bo tistih, ki bodo kupili električni model. Ta se od hibridnega razlikuje po zunanjosti, predvsem po drugačni maski in LED žarometih. Kupci bodo lahko izbirali med tremi ravnemi opreme pri hibridnem Ioniqu ter med dvema pri električnem.
Hibridni bo z opremo Style na voljo za 22.990 evrov (pri čemer je že odračunan 'promocijski prihranek), Ioniq z opremo Premium bo dražji za 2.500 evrov, za še bogatejšo opremsko različico Impression je treba dodati še 3.000 evrov.
Malenkost nižja cena bo ob obračunani premiji eko sklada za Ioniq EV z opremo Premium (35.000 manj 7.500 evrov), opremo Impression pri Ioniqu EV dobite za 30.000 evrov (z odračunano premijo eko sklada).
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"