Novi Rio je malenkost daljši, nižji in prostornejši. Cene od 9.690 evrov dalje.
Pri Kijinih trgovcih je že na voljo najnovejši rod Ria. Ponudba modelov sicer še ni popolna, saj bo kasneje dopolnjena z dodatnim zelo varčnim 1,1-litrskim turbodizelskim motorjem ter tudi s tri- in celo štirivratno karoserijsko različico. Kia ima zdaj v razredu manjših družinskih avtomobilov kar tri modele, Vengo, Soula in Ria.
Rio se izkazuje s svežo obliko, značilno družinsko linijo, s katero se Kia postavlja, odkar oblikovanje vodi Nemec Peter Schreyer. Karoserija je v primerjavi s predhodnikom nekaj daljša in širša, a tudi nižja. Precej več je prostora v notranjosti, prtljažnik pa je tudi nekaj prostornejši (288 litrov oziroma za šest odstotkov večji). Svež pristop oblikovanja notranjosti je prinesel možnost izbire treh barv armaturne plošče in drugih delov notranjosti, dobra ergonomija pa spomni na večje Kie.
Na začetku sta že na voljo dva bencinska motorja s 1.200 in 1.400 'kubiki', v dneh, ko so začeli prodajati Rio, pa je prispela tudi že prva pošiljka 1,4-litrskih turbodizlov. V vseh motornih različicah Rio obeta zmerno normno porabo, hkrati s tem pa tudi zmerne stroške vzdrževanja, k čemur bo pripomogla tudi sedemletna Kijina garancija.
Kia Rio bo kupcem na voljo manj ali bolj opremljena, v vseh primerih pa s pomembnim varnostnim dodatkom, sistemom ESP, ter šestimi varnostnimi blazinami. Serijski so tudi klimatska naprava in tri vtičnice za različne medije (USB, AUX in iPod), možna pa je tudi izbira gretja volanskega obroča ter sistema start-stop.
Osnovna različica Ria1.2 LX Cool bo stala 9.690 evrov, osnovna z 1,4-litrskim motorjem in opremo EX Urban 11.990 evrov, 1.4 D EX Fun pa 12.290 evrov. (TP)