Prenova četrte generacije največjega Kiinega športnega terenca prinaša agresivnejšo zunanjost, žlahtnejšo notranjost in tehnološko nadgradnjo.
Ugled avtomobilske znamke Kia je tudi na slovenskem trgu odvisen od največjega modela Sorento, ki utrjuje samozavest in skrbi za dobro ime tudi med avtomobili nižjih razredov. Prva generacija tega velikega terenca je prišla na ceste leta 2002, od leta 2020 vozi po njih četrta generacija in prav ta je bila za letos temeljito oblikovno in tehnično prenovljena. In ne gre pozabiti, da je Sorento globalni avtomobil, ki je nenazadnje eden najuspešnejših v svojem razredu.
Sorento je zdaj torej obsežno prenovljen, delo stilistov se še posebej opazi na sprednjem delu, ki je v celoti preoblikovan, najbolj pa izstopa s pokonci obrnjenimi žarometi, ki seveda osvetljujejo pot s pomočjo svetečih diod. Odveč je poudarjati še temno masko hladilnika, masivna odbijača ali zadnje luči. Večina sprememb je vidna na prvi pogled, z njimi pa Sorento ostaja robusten, čvrst in zmogljiv terenec, ki samozavestno stoji na 18-, 19- ali 20-palčnih platišćih.
Precej se je spremenilo tudi v notranjosti, kjer je v potniški kabini lahko 5,6, ali 7 sedežev, ki imajo okoli sebe dovolj prostora za udobno vožnjo, za njimi pa je še velik prtljažnik z osnovnimi 898 litri in možnostjo izdatnega povečanja. Med novostmi je zanimivo digitalno sredinsko vzvratno ogledalo, ki omogoča boljšo preglednost. Armaturno ploščo sestavljata dva zaslona, ki tvorita povezano celoto, tisti, ki vozniku prikazuje podatke instrumentov ima 12,3-palčno, sredinski komunikacijski pa 10-palčno diagonalo. Ob tem je bil Sorento deležen še posodobitve asistenčnih sistemov za varnost in udobje, nova pa je tudi ambientalna osvetlitev.
V motorni ponudbi je trenutno samo znani in preizkušeni 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik s 142 kilovati (193 KM), ki je po novem vselej v duetu s samodejnim osmestopenjskim dvosklopčnim menjalnikom in dvo- ali štirikolesnim pogonom. Ker je tudi kia v obdobju transformacije proti električni prihodnosti, bosta konec leta na voljo še hibridna izvedba z 1,6-litrskim bencinskim motorjem in 158 kilovati (215 KM) ter priključni hibrid z enakim bencinskim motorjem, večjo baterijo in skupna močjo 185 kilovatov (252 KM). Običajni hibrid ima lahko prednji ali štirikolesni pogon, priključni hibrid vselej štirikolesnega, oba pa šeststopenjski samodejni menjalnik s pretvornikom navora.
Cene se začenjajo pri 56.899 evrih.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?