Manjše spremembe zunanjosti in notranjosti, boljša oprema in enaki motorji.
Podražitev za 100 do 300 EUR
Dodatki kot so različni deli svetil v tehniki LED (od malenkosti pri boljši opremski različici Challenge do popolnih žarometov pri treh najbolje opremljenih) so tisto, kar bo izboljšalo ponudbo pri Mazdi3, ki se je v primerjavi s prejšnjim letnikom le malenkostno podražila. A pri distributerju pravijo, da so od 100 do 300 evrov višje cene za posamezne opremske različice več kot utemeljene, saj kupci dobijo boljšo tehniko in več opreme.
Za varnejši občutek pri vožnji zdaj ponujajo dodatek 'G-Vectoring', ki skrbi, da se pogonska sila neopazno prenaša bolj na tisto kolo, ki lahko pomaga pri ohranjanju vozila v smeri. Za manj hrupa in tresljajev med vožnjo skrbi več izolacijskega materiala, za manj težav pri spremljanju prometa serijski projekcijski zaslon (Head-up display – od opremske različice Revolution naprej).
Spremembe v notranjosti
Če boste kot kupec iskali spremembe v notranjosti v primerjavi z dosedanjo Mazdo3, jih kar naštejmo, kot so jih pri distributerju: prenovljene obrobe notranjih vratnih kljuk, prenovljen sredinski merilnik, drugačne (kakovostnejše) obrobe merilnikov, prenovljena centralna konzola (večinoma tudi z dodano električno ročno zavoro) in prevleka armaturne plošče, dvojni šivi na sedežih, spremenjen volanski obroč in povečana prednja vratna odlagalna prostora.
In zunanjost? Drugačna je maska, dodana je linija v meglenke, povečani so smerniki v vzvratnih ogledalih, drugačna so 18-palčna platišča, nova je tudi oblika zadnjega odbijača. Pa dve barvi so dodali, seveda obe za doplačilo; serijska je le bela.
Motorji enaki kot prej
Motorna oprema je ostala nespremenjena. Tako je kot osnovna različica še naprej na voljo Mazda3 G100 Emotion (1,5-litrski motor, 100 'konj') za 14.490 evrov (ki edina nima samodejne zavorne pomoči). Enak motor je na voljo še z opremo Challenge za doplačilo 2.300 evrov, še dodatnih 1.500 stane oprema Attraction. Osnovni dvolitrski motor s 120 'konji' in opremo Challenge stane 17.590 evrov (doplačilo v primerjavi z manjšim motorjem je 800 evrov).
Osnovna turbodizelska različica zgolj z dvolitrskim motorjem (CD150 Challenge) stane 22.090 evrov, a Mazdini trgovci pri tem modelu prodajo le zanemarljive štiri odstotke tako motorizirane 'trojke' – tudi zato, ker je Mazdin večji turbodizel s prostornino 2,2 litra velik, ne verjamejo pa niti, da bi za manjšega s prostornino 1,5 litra lahko nudili primerno ceno oziroma, da bi imela ta različica kaj več odjemalcev.
Ob petvratni karoserijski različici, ki na slovenskem trgu navduši okoli 70 odstotkov vseh kupcev, ponujajo tudi štirivratno. Mazda3 Sedan G100 Challenge stane 16.790 evrov.
Mazda Motor Slovenija načrtuje za letos prodajo okoli 320 primerkov 'Trojke', kar pomeni malenkostno rast v primerjavi z lani. Sicer pa skupaj za letos nameravajo pri nas prodati okoli 1.200 Mazd, kar pomeni osemodstotno rast v primerjavi z lani.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?