Tako pravijo pri Daimlerju. Da je njihov CLS namenjen njim, pa tudi perfekcionistom, ljudem, ki dajo veliko na videz in kakovost izdelave, ki dajo veliko na lasten položaj v družbi in ki živijo športno uživaško.
Slovenski zastopnik ga je že začel prodajati; v ponudbi sta ta hip dva motorja, in sicer v različici 350 BlueEfficiency (225 kW) za 66 tisoč evrov in 350 CDI BlueEfficiency (195 kW) za 64.800 evrov.
Najcenejši bo, ko se paleta popolni s še tremi stroji, 250 CDI BlueEfficiency (150 kW), za katerega bo treba odšteti 58.990 evrov. V primerjavi s prejšnjo generacijo ima novi CLS več serijske opreme (na primer biksenonska žarometa, asistenca pozornosti voznika in drugo), prinaša pa tudi vse tehnološke inovacije, ki jih poznamo iz modelov novih razredov S in E.
Motorna paleta se pohvali z do 25-odstotnim zmanjšanjem porabe goriva in izpustov ogljikovega dioksida, različica AMG pa celo z 32-odstotnim. Poleg dodatne opreme ponujajo, kot je že v navadi, tudi posebne pakete Edition 1, športni paket zunanjosti, športni paket AMG, Ekskluzivni paket in več elementov iz paketa Disegno. Jeseni bo CLS na voljo tudi s štirikolesnim pogonom 4Matic.
Vinko Kernc, foto: Vinko Kernc