Prenovljeni Mercedes-Benz razreda C prihaja na naše ceste z dokaj nespremenjenim videzom, ampak s precej osveženo tehniko.
Oblikovalska ekipa Roberta Lešnika s prenovo te stuttgartske prodajne uspešnice, ki je na voljo v štirih karoserijskih oblikah (limuzina, karavan, kupe in kabriolet), ni imela ravno veliko dela, zato pa so Mercedesovi inženirji zagotovo dodali kakšno naduro v službi.
Vsi motorji so osveženi in 'prečiščeni', popolnoma nov pa je 1,5-litrski turbobencinar s 135 kilovati moči, ki mu pri delu pomaga tako imenovan sistem blagega hibrida. Tudi pri menjalnikih je prišlo do evolucije, saj je sedemstopenjskega nadomestil devetstopenjski samodejni menjalnik.
Voznikovo delovno okolje je zdaj bolj digitalizirano, saj so klasične merilnike zamenjali digitalni, na vrhu armaturne plošče pa se po novem bohoti 12,3-palčni zaslon. Močno so izboljšali tudi digitalno zaznavanje okolice avta, saj so novemu C-ju vgradili nekatere pripomočke, ki so pred tem že navduševali v Mercedesovi zastavonoši, razredu S. Novinec zdaj zna sam vzdrževati smer tudi na cesti, ki nima talnih označb, zmožen je sam zamenjati vozni pas na avtocesti, v križiščih vas varuje pred naletom vozil s strani, zna zmanjšati hitrost pred ovinki in krožišči in še bi lahko naštevali.
Kljub pisani karoserijski ponudbi razreda C, pri Mercedesu največ stavijo na limuzinsko in karavansko različico. Prvi bo na voljo od 31.500 evrov naprej, za karavanski zadek pa bo treba doplačati dva tisočaka.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"