Daljše ime, Insignia Grand Sport, kjer zadnji dve besedi ne pomenita nič drugega kot to, da gre za petvratno kombilimuzino, je oznaka za drugi rod Oplovega največjega osebnega avtomobila.
Zdaj je naprodaj tudi v Sloveniji. Njegova karavanska različica ima pri Insignii drugačno oznako – Sports Tourer. Tudi to je pravzaprav že mogoče naročiti pri slovenskih trgovcih, le da so prvi primerki za ogled in preskus šele na poti k nam. Insignia je bila v prvi izdaji pri nas naprodaj od leta 2009 in si je pridobila kar uspešno mesto pri kupcih, s povprečno prodajo okoli 500 primerkov letno (razen leta 2010, ko se je število povzpelo kar na dobrih 700 avtomobilov). S takšnimi izzivi se bodo pri slovenski podružnici Opla ter pri trgovcih te znamke spopadali tudi pri prodaji naslednika. Ta je v marsičem temeljito prenovljen in spremenjen, Omeniti velja, da so – podobno kot že pri Astri – težo avtomobila znižali na povprečje razreda, oziroma za 170 do 200 kilogramov v primerjavi s predhodnikom.
Posodobljena ponudba turbobencinskih motorjev (1,5 in 2,0 turbo s 140, 165 in 260 'konji') in že poznani pogonski turbodizelski stroji (1,6 CDTi in 2,0 CDTi s 110, 136, 170 in 210 'konji') bodo zagotovili primerno izbiro za skorajda vsakogar. Podobno je tudi s štirimi stopnjami opreme (osnovno, Edition, Dynamic in Innovation) ter dodatnimi paketi z najrazličnejšimi dodatki (med drugim tudi matričnimi žarometi in projicirnim zaslonom). Insignia ima že v serijski opremi bogat paket pomoči za voznika, s prednjo kamero, s prikazom sledenja, opozorilnikom nevarnosti naleta spredaj, sistem za pomoč pri ohranjanju voznega pasu, sistem samodejnega zaviranja za preprečevanje naleta pri manjši hitrosti in sistem za zaznavo pešcev, pa tudi LED dnevne in zadnje luči, zraven pa še zares številne postavke, ki pri ponudbi v tem razredu niso samoumevno v osnovni opremi.
Osnovna Insignia 1,5 Turbo s 140 'konji' in šeststopenjskim ročnim menjalnikom stane 23.200 evrov. Osnovna turbodizelska Insignia 1,6 CDTI s 110 'konji' in šeststopenjskim ročnim menjalnikom stane 24.950 evrov. Doplačilo za Sports Tourer znaša 1.100 evrov, višje stopnje opreme so z doplačilom 600, 1.300 in 100 evrov. Doplačilo za samodejni menjalnik (šest- ali celo osemstopenjski je zgolj 1.750 evrov, za štirikolesni pogon je doplačilo 3.000 evrov.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"