Nadgradnja na novi platformi, ki omogoča boljše zmogljivosti, učinkovitejšo porabo goriva, zrelejše vedenja na cesti in več varnosti. Prihajajo tudi hibridne izvedbe.
Vsakomur, ki vsaj malo spremlja svet avtomobilov, je znano, da je bil Hyundai Santa Fe že v prvi generaciji prodajna uspešnica, ki so jo nato pri južnokorejskem avtomobilskem tigru nadgrajevali in izpopolnjevali. Zato ni presenečenje, da novi Santa Fe že na prvi pogled novi deluje sveže, od predhodnika pa se najbolj razlikuje na sprednjem delu, kamor so mu namestili značilne dvojne luči in široko masko hladilnika, ki skupaj ustvarjajo precej boj drzen oblikovni slog kot smo ga bili doslej vajeni pri Hyundaiju. Še bolj pa so očitne spremembe v notranjosti, kjer je na pohofu digitalizacija.
A najprej k pogonski tehniki. Pod motornim pokrovom se odslej lahko vrti temeljito dodelani 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki lahko poganja sprednji ali vsa štiri kolesa. Motor ima aluminijasti blok, nadgradnje pa so deležni tudi drugi deli, med njimi odmična gred in sistem za vbrizg goriva. Pogonski stroj razvije 148 kW (201 KM) ter 440 Nm navora in je povezan z novim 8-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko, ki so u prestavno ročico zamenjali s stikali.
Času in smernicam primerno je Santa Fe opremljen tudi s hibridnim pogonom, ki ga sestavljata 1,6-litrski bencinski prisilno polnjeni štirivaljnik ter elektromotor z močjo 44,2 kW. Slednjega z elektriko oskrbuje litij-ionska baterija kapacitete 1,49 kWh. Kombinacija postreže s sistemsko močjo 169 kW (230 KM) in 265 Nm navora, prav tako s sprednjim ali štirikolesnim pogonom
Priključni hibrid bo sledil v drugi polovici leta z 1,6-litrskim bencinskim motorjem, ki bo povezan z električnim motorjem moči 66,9 kW, z elektriko iz litij-ionske baterije s kapaciteto 13,8 kWh. V tej različici bo skupna moč znašala 195 kW (265 KM), motorni duet pa bo skupaj poskrbel za 350 Nm navora, ki bo razporejen k vsem štirim kolesom. Hibridni izvedbi imata tudi novo razviti 6-stopenjski samodejni menjalnik.
Santa Fe s štirikolesnim pogonom omogoča vozniku, d z vrtljivim stikalom izbere ustrezen vozni program. V samodejnem programu glede na vozne razmere za porazdelitev navora poskrbi elektronika, v športnem omogoča izboljšano pospeševanje tako, da do 50 odstotkov navora usmeri na zadnji kolesi, v komfortnem ga dobita do 35 odstotkov, v ekonomičnem pogonsko delo opravljata samo sprednji. Dodatno so na vrtljivem upravljalniku še posebne nastavitve za vožnjo po pesku, snegu in blatu.
Pred voznikovimi očmi je lahko popolnoma digitalni 12,3-palčni prikazovalnik, ki ga spremlja multimedijski zaslon z diagonalo 10,2 palca (8-palčni v osnovni izvedbi), ki je namenjen nastavitvam številnih novih funkcij in sistemov. Popolna digitalizacija je seveda odvisna od nivoja opreme ali doplačila, kar velja tudi za varnostne sisteme.
Med njimi so zanimivi zlasti kombinacija opozorilnika pred zapuščanjem voznega pasu in inteligentnega tempomata, ki s pomočjo senzorjev in podatkov zemljevida zagotavljata varnost in samodejno prilagajata hitrost, pomoč pri vzvratnem parkiranju s funkcijo samodejnega zaviranja v sili in Inteligentni pripomoček za parkiranje na daljavo, ki vozniku omogoča, da parkira naprej ali nazaj samo s ključem, ne da bi bil v avtomobilu.
Na novi platformi prenovljeni Santa Fe zdaj ponuja še več prostora, oziroma dodatne tri centimetre prostora za noge v drugi in štiri centimetre v tretji vrsti in 634 litrov prtljažnika pri petsedežni oziroma 571 litrov pri sedemsedežni izvedbi.
Santa Fe je bil že doslej precej priljubljen tudi pri slovenskih kupcih, pri uvozniku Hyundai Avto Tradeu računajo, da se jih bo za novega letos odločilo 50. za najcenejšega je treba odšteti 38.900 evrov, nato pa se cene dvigajo vse do 57.500 evrov.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"