Evo(que) ga! Sloveniji jih letos pripada 35, cene od 33.000 evrov dalje.
Le nekaj dni za veliki evropskimi trgi smo tudi Slovenci dobili Range Rover Evoque, površno rečeno prestižno različico Freelanderja, natančno in tehnično pravilno pa veliko več kot samo to, saj ima v primerjavi z bratrancem z manj uglednim imenom Evoque celo vrsto tehničnih izboljšav, pa v veliki meri naprednejšo tehniko in seveda več sodobnejše opreme.
Za letos nam pripada 35 avtomobilov, že prihodnje leto pa naj bi jih bilo 85. Evoque je na voljo z dvema motorjema (bencinski in dizelski) različnih končnih zmogljivosti, z dvema menjalnikoma (ročni in samodejni), s tremi paketi opreme (Pure, Prestige in Dynamic) in z dvema pogonoma - kot prvi Range je namreč na voljo tudi z le prednjim pogonom, a ta različica (eD4 Pure, 110 kW) pride na trg šele konec leta.
To bo s 33.000 evri tudi najcenejši Evoque, izhajajoč iz njega pa: za paket Dynamic je treba doplačati 10 tisoč, za Prestige 12 tisočakov. Za različico TD4 (enaka moč, a 4-kolesni pogon) je treba odšteti 3 tisočake več, za močnejši dizel SD4 (140 kW) je treba odšteti 7 tisočakov več, bencinski Si4 (177 kW) pa stane v osnovi 44 tisoč evrov.
Cene veljajo za 5-vratno različico, ki je uporabnejša, a tudi cenejša, kot so napovedali že na prvi predstavitvi. Trivratni kupe bo za natanko tisoč evrov dražji ne glede na motor in opremo. Evoque pa je, kot ste na straneh Avto magazina že lahko prebrali, avtomobil, ki ponuja ogromno možnosti za izpolnjevanje osebnih okusov in želja, pa naj gre za barvne kombinacije (zunaj, znotraj), opremo ali druge dodatke.
V kolikor vam takšen Evoque, kot ga boste videli pri prodajalcih, ne bo všeč, boste morali počakati kake tri mesece, da vam izdelajo in dostavijo takšnega po vašem okusu.
besedilo in foto: VK
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?