Tretja generacija prinaša večji doseg, več udobja in tudi večja pričakovanja uvoznika pri prodaji.
Renault ZOE brez dvoma velja za enega od pionirjev električne mobilnosti v Evropi, saj je bil eden izmed prvih izključno električnih avtomobilov na stari celini v segmentu B oziroma C. Zato tudi ni presenetljivo, da v Evropi zaseda vrh po prodaji električnih vozil, saj je od leta 2012 v 50 državah prepričal že okrog 160.000 kupcev. Številka vsako leto hitro raste, zato so pričakovanja, ki jih podjetje goji do tretje generacije, velika. Tudi v Sloveniji, kamor je zapeljal danes.
Čeprav je ZOE tretje generacije v osnovi še vedno enak prvi iz leta 2012, je bil sedaj, kot smo že pisali tudi ob mednarodni predstavitvi, temeljito pomlajen. Že navzven je namreč moč opaziti nove sprednje in zadnje žaromete (z dinamičnimi smerniki), pri čemer bodo sprednji skupaj z meglenkami ne glede na stopnjo opreme vedno svetili v LED tehniki. Tu je še nov in nekoliko modernejši odbijač z novo podobo prezračevalnih rež, v katerih se skriva tudi radar in pa valovit pokrov motorja.
Precej večji napredek so pri Renaultu naredili v notranjosti avtomobila. Ta bo namreč povsem digitalizirana, saj bodo merilniki armaturne plošče vedno digitalni, tem pa bo dodan tudi zaslon infozabavnega sistema s premerom med sedem do 9,3-palcev, kakršnega poznamo že iz Clia. Tudi sicer se bo notranjost precej zgledovala po zadnji generaciji najbolje prodajanega avtomobila v Sloveniji. Ob tem sicer ne smemo mimo dveh specifičnih elementov v notranjosti, tekstilnih oblog, med drugim izdelanih iz recikliranih plastenk, odpadnih varnostnih pasov in starega tekstila, ter nove ročice 'menjalnika'. ZOE namreč ob sproščeni stopalki za plin omogoča samodejno zaviranje s pomočjo elektromotorja in rekuperacijo električne energije.
Pri ponudbi motorja bosta dve možnosti: 81-kilovatni motor, rezerviran za različici Life in Zen, ter 100-kilovatni motor, ki bo na voljo v izvedbah Zen, Intens in Edition One. Baterijski sklop bo na drugi strani samo eden s kapaciteto 52 kilovatnih ur, ki naj bi omogočal do 395 kilometrov dosega po standardu WLTP. Pri Renaultu poudarjajo, da bo številka lahko v idealnih razmerah in ob optimalni vožnji še nekoliko višja. Vozilo bo moč polniti na električnih polnilnicah z močjo do 50 kilovatov.
ZOE tretje generacije, ki je torej danes že zapeljal na slovenske ceste, bo v osnovi stal 32.690 evrov. Toliko bo treba odšteti za različico Life, od česar pa je potrebno odšteti še 3.000 evrov popusta, ki ga ponuja uvoznik ter 7.500 evrov subvencije Eko sklada. Cenovna lestvica se bo nato nadaljevala do 38.390 evrov, kolikor bo stala najmočnejša izvedba z opremo Edition One. Renault bo še vedno ponujal tudi možnost nakupa vozila brez baterije (cena bo v tem primeru nižja za 8.300 evrov), katero bo nato moč najeti za 74 do 124 evrov mesečno, odvisno od števila prevoženih kilometrov.
Pri Renaultu načrtujejo, da bodo letno v regiji prodali med 500 in 550 vozil, večinoma na slovenskem trgu. Sem so zajeti tudi 'kupci', ki se bodo odločili za operativni najem vozila (mesečni strošek najemnine bo 159 evrov brez vključenih stroškov zavarovanja in vzdrževanja), pri čemer pa poudarjajo, da naj bi se precej dvignil delež fizičnih kupcev, ki za zdaj znaša 20 odstotkov.