V Sloveniji se je pričel prodajati limuzinski Renault. Stal bo od 21.900 do 39.900 evrov.
Medtem ko je bil zdaj že upokojeni Vel Satis (predvsem oblikovno) pogumen Renaultov projekt v najvišjem razredu, je novi Latitude (razvojno in tehnično) skupen projekt zaveze RenaultNissan z močno podporo tretjega člana, Samsunga, kjer Latituda (tako kot Koleosa) izdelujejo.
Latitude, klasično oblikovana limuzina, je dolg milimeter manj kot 4,9 metra (širok pa dobre 1,8 metra) in bo po mnenju slovenskega zastopnika na trgu tekmoval s C5, 509, Passatom, Superbom in Insignio. V Sloveniji je uradni začetek prodaje 4. april, v ponudbi pa so štirje motorji (Nissanov dvolitrski bencinski ter trije Renaultovi turbodizli) ter trije paketi opreme.
To, vključno s samodejnim menjalnikom pri enem od motorjev, nanese šest različic z razponom cen od 21.900 (2.0 16V Expression) do 39.900 evrov (dCi 240 V6 Initiale). Najcenejši turbodizel je dCi 150 Expression, ki stane 24.900 evrov. Med posebnosti Latituda štejejo klimatsko napravo (ki je lahko tudi tripodročna) s tipalom toksičnosti vstopnega zraka, ionizatorjem ter osvežilcem zraka, dvodelno strešno okno (kjer je celotna streha prekrita s črno šipo) in masažni dodatek na voznikovem sedežu, kjer masažo opravlja pet tiho delujočih varnostnih blazin.
Latitude ima serijsko – med drugim – ESP, šest varnostnih blazin, potovalni računalnik, v usnje odet volanski obroč, tretjinsko deljivo naslonjalo zadnje klopi, deljivo samodejno klimatsko napravo, tempomat, parkirni pripomoček zadaj, bluetooth, avdiosistem, združljiv z datotekami mp3, in lahka platišča. (VK)
Foto: VK