Novo v Sloveniji: Renault Master

17. 6. 2010
Deli

Pri Renaultu, ki je že 12 let vodilni v prodaji lahkih gospodarskih vozil (LGV) v Evropi, so predstavili novega Renaulta Masterja. In dopolnili ponudbo še z novim Traficom in Kangoojem Expressom Maxijem.

Pri Masterju, katerega naslednika smo morali čakati 12 let, ponujajo več kot 250 različic: 40 karoserij (furgon, kombi, podvozje s kabino, pod s kabino . . ), štiri dolžine (tri medosne razdalje in dva previsa zadaj), tri višine, pogon spredaj ali zadaj (z enojnimi ali dvojnimi kolesi zadaj) ter štiri možnosti največje dovoljene skupne mase.

Z enojnima ali dvojnima kolesoma zadaj lahko križarite z 2, 8 t, 3, 3 t in 3, 5 t, z dvojnimi kolesi zadaj pa s 4, 5 t. Med zanimivejšimi novostmi velja izpostaviti nov 2, 3-litrski dCi (dCi 100, dCi 125 in dCi 150), boljše zavore (44 metrov namesto 48 pri polni obremenitvi), aktivne žaromete, pametni ključ, nad armaturo Lagune 2 pa si lahko omislite tudi navigacijo Carminat TomTom.

Cena je od predhodnika v povprečju višja za 100 evrov (začetna 18.350 evrov brez DDV). Vzdrževalni stroški so, tako trdijo pri Renaultu, kar za 40 odstotkov nižji kot pri prejšnjem Masterju.

Pri Traficu boste odslej sedeli na boljših sedežih, armaturna plošča je uporabnejša, izpostaviti pa moramo še samodejno klimatsko napravo in nove radie. Vozniki pa bodo veseli predvsem tempomata in sodobne navigacije. Pri Kangooju Expressu Maxiju pa lahko izbirate med tremi različicami, osebnimi in gospodarskimi.

Hkrati s tremi novinci so pri Renaultu predstavili še nov način prodaje in servisiranja LGV: storitve Renault PRO+ so namenjene podjetnikom, predvsem tiste, povezane s prevozom. Šest takih centrov v Sloveniji se je pridružilo številnim, ki so posejani po 20 evropskih državah. (AM)

Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji