Ateca ni samo prvi križanec za Seat, pač pa omogoča tudi španski znamki (seveda pod streho Volkswagnove skupine) vstop v avtomobilski segment, ki je tako v Evropi kot tudi v Sloveniji v porastu.
Idealno, bi lahko rekli, vendar bi se motili. Letos bodo kljub zanimivemu modelu pri nas prodali samo 40 Atec, saj je proizvodnja omejena, povpraševanje po vseh evropskih trgih pa veliko. Zato se kar postavite v vrsto za prihodnje leto, ko naj bi v Sloveniji prodali okoli 320 novih španskih adutov.
In kaj ponuja prvi Seatov križanec v segmentu, kjer kraljujejo Qashqai, Kadjar, Sportage, Yeti, Tuscon in seveda bratranec Tiguan? Najprej zanimivo obliko, nato vstopno ceno 19.499 evrov, za zahtevnejše pa tudi veliko (dodatne) opreme. Izbirali boste lahko med dvema bencinskima motorjema (1.0 TSI s 115 'konji' in 1.4 TSI s 150 'konji') ali dvema turbodizloma (1.6 TDI s 115 'konji' in 2.0 TDI s 150 ali 190 'konji'), med ročnim 6-stopenjskim menjalnikom ali dvosklopčnim DSG-jem, bolje opremljene različice pa bodo imele tudi štirikolesni pogon 4Drive. Zanimivo, trenutno je večje povpraševanje po bencinskih motorjih, v prihodnosti pa pričakujejo, da bo delež štirikolesno gnanih različic obsegal okoli 30 odstotkov celotne prodaje pri nas.
Pri tehniki ne spreglejte žaromete z LED-tehnologijo (tako kratke in dolge ter tako spredaj in zadaj) ter veliko naprednih asistenčnih sistemov, recimo asistenco za zastoje in samodejno ustavitev v sili, polsamodejno parkiranje in pomoč pri vožnji (mrtvi koti), seveda pa ne moremo mimo mulimedijskega sistema z 8-pačnim zaslonom, občutljivim za dotik, in vmesnikom Full Link. Pri vožnji boste lahko izbirali med različnimi voznimi profili, družine pa bodo zadovoljne s prostornino prtljažnika 510 litrov (oziroma 485 litrov pri štirikolesno gnani Ateci).
Povezava na naš zapis Vozili smo Seat Ateca.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji