Distributer za znamko SsangYong, ljubljanski KMAG, je po nekaj letih odsotnosti s slovenskega trga predstavil novi, peti rod modela Korando.
To ime in model sta bila tudi na slovenskem trgu tik pred prelomom tisočletja že znana našim kupcem, predvsem tistim, ki so iskali cenovno manj zahtevno prevozno sredstvo s štirikolesnim pogonom. Znamka SSangYong, takrat tudi še samostojna, je ponujala klasične terence in med njimi je bil najmanjši prav Korando.
Kasneje je SsangYong zašel v težave in po krajši epizodi s kitajskimi lastniki se je zadeva za Južne Korejce obrnila na bolje, ko je lastništvo SsangYOnga prevzela indijska Mahindra. Zasnova in izdelava je sicer ostala v Koreji, indijski lastnik pa je znamki omogočil tudi povezavo z italijansko oblikovalsko hišo Pininfarino, ki je tudi pod indijsko 'oblastjo'.
Novi Korando je tako oblikovno nastal pri sosedih Italijanih, vse, kar je pod pločevino, pa je seveda še naprej korejsko. No, mehansko že lahko govorimo o avtorjih iz Daljnega vzhoda, a tiste novosti, ki so danes najbolj aktualne, vozni pomočniki, so bolj ali manj znani iz ostalih avtomobilov, tako da se zdi, da je indijsko-korejska kombinacija našla dobavitelje povsod po svetu.
Novi Korando bo še naprej zanimiv zaradi tega kar ponuja v primerjavi s ceno. Primeren turbodizelski motor 100 kilovati moči (136 'konj') je ravno pravi tudi za kombinacijo s štirikolesnim pogonom. Tisti, ki bodo brez razmisleka iskali bencinski motorni pogon, bodo seveda plačali manj ob nakupu.
Kaj: nov model
Za koliko: od 16.490 evrov za 1,5 T-GDI Turbo Fresh, od 18.990 evrov za 1,6 DSL Fresh
Kaj je novega: nova oblika, sodobne tehnologije (elektronski pomočniki in info zabavnost)
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?