Med tako velikimi velikoserijskimi avtomobili je Toyota Auris prva, ki je na voljo tudi kot pravi hibrid. Sicer je Auris HSD prvi korak Toyotinega načrta, da do leta 2020 celotno svojo paleto modelov ponudi tudi v hibridni različici, s pripombo, da načrtujejo, da bo po letu 2015 glavnina prodaje temeljila prav na hibridnih vozilih.
Za Aurisa HSD menijo, da ne bo posegal v vrt, ki ga goji Prius, saj naj bi bili kupci enega in drugega med seboj precej različni. Za Aurisa HSD je značilno, da zaradi hibridne tehnike doseže skromen izpust ogljikovega dioksida (89 gramov na kilometer), da je skromen pri porabi (3, 8 litra na 100 kilometrov), a da je kljub temu živahen (11, 4 sekunde z mesta do 100 kilometrov na uro). Poleg hibridne tehnike za to poskrbi še izboljšana aerodinamika (od tod tudi rahlo spremenjeni prednji in zadnji del ter platišča) in gume z zmanjšanim kotalnim uporom.
Z osnovno ceno (in ob subvenciji dva tisoč evrov, ki jo prispeva Toyota) tik pod 20 tisoč evrov je paket opreme Luna že precej bogat (stabilizacijski pripomoček, sedem varnostnih blazin, elektrifikacija, usnje na volanskem obroču, samodejna klimatska naprava . . ), drugi paket Sol pa ob doplačilu 2.100 evrov doda še kar nekaj prijetnih, a ne povsem nujnih elementov opreme. Kljub temu pri slovenskem zastopniku menijo, da bo več kot polovica 'Solov', sicer pa je letošnji načrt, da prodajo 25 kosov.
foto: Vinko Kernc