Pravočasno za jesenski čas so slovenski trgovci znamke Volkswagen v svoj prodajni program dobili prvo pomembno modelsko osvežitev: zdaj je v prodaji šesti rod Pola.
Polo je eden od treh Volkswagnovih najpomembnejših modelov, tudi na slovenskem trgu. Novi šesti rod je zamenjal Polo V, ki je bil na slovenskem trgu že sedem let. Polo je še zrasel (za 8,1 cm), je precej širši (za slabih 7 cm), pa tudi malenkost nižji. Za večjo prostornost v notranjosti poskrbi precej daljša medosna razdalja (slabih 10 cm), kar je omogočilo predvsem več prostora za potnike spredaj in zadaj, pa tudi večji prtljažnik. Večje mere bodo gotovo pomembno pripomogle k večji privlačnosti, prav tako pomemben je precej bogat spisek novosti v osnovni opremi novega Pola.
Tehnološke rešitve za večjo varnost in udobje so nove in jih je kar veliko, v prvi vrsti gre omeniti serijski sistem za nadzor prometa Front Assist (z mestno funkcijo zaviranja v sili in zaznavanja pešcev. Za doplačilo je na voljo še marsikaj, med drugim pa tudi senzor za promet v mrtvih koti za avtomobilom, pomoč pri parkiranju ali pa tudi pomoč za samodejno uravnavanje razdalje do vozila v prometu pred Polom.
Novincev letos na voljo 'le za vzorec'
Tudi motorna oprema ne poseže s kakšnim presenečenjem, bolj si bodo morali vzeti čas tisti, ki jim ne bosta všeč dva motorja, ki sta na voljo zdaj, od začetka prodaje. To sta dve različici litrskega trivaljnega turbobencinskega motorja (1,0 TSI), ki zmoreta 70 ali 85 kW (95 ali 115 'konj'). Manj zmogljiv 1,0 (55 kW oz. 75 'konj'), 1,0 TGI (na stisnjen naravni plin) in 1,6 TDI (v dveh različicah po zmogljivosti) bosta na voljo kasneje, a še pred koncem leta. Ta dobavni rok je veljaven tudi za Polo GTI 2,0 DSG (z 200 'konji'), nekaj kasneje bo na voljo tudi enak z ročnim šeststopenjskim menjalnikom. Še kasneje, čez slabo leto bo v prodajni program prišel tudi 1,5 TSI (s 150 'konji').
Osnovna Polova različica je v ceniku navedena 1,0 (55 kW) Trendline za 12.591 evrov, zdaj je kot osnovni dobavljiv 1,0 TSI 70 kW Trendline za 13.569 evrov. Za bogatejši opremski paket je treba doplačati nekaj več kot 600 evrov, opremski paket Highline je dražji za dobrih 1.300 evrov. Močnejši motor (1,0 TSI 85 kW) je na voljo le z bogatejšimi paketi opreme in dražji vsaj za dobrih tisoč evrov. Za Polo GTI DSG bo treba odšteti 22.474 evrov, za osnovni 1,6 TDI (59 kW/80 'konj') Trendline 15.282 evrov. Polo TGI Trendline stane 16.005 evrov.
Porsche Slovenija, uvoznik v Slovenijo, pričakuje, še letos manjšo količino Polov, za prihodnje leto pa načrtujejo prodajo več kot 2.500 primerkov.