Že v nekaj več kot letu dni bosta naslednje poglavje sodelovanja in skupnega lastništva odprla oba po številu prodanih primerkov najpomembnejša avtomobila znamk Opel in Peugeot, Opel Corsa in Peugeot 208.
Sedanji 208 je bil leta 2012 prvi glasnik preporoda francoske znamke, njegov naslednik mora ohraniti tak položaj. V slogu sedanjega oblikovalskega pristopa bo novi 208 izgubil nekaj oblin in postal bolj podoben sedanji uspešnici iz Peugeotovih tovarn – slovenskemu in evropskemu avtomobilu leta, Peugeotu 3008. Veliko novega se obeta tudi pod pločevino, za kar bo poskrbela nova tehnična osnova CMP (Common Modular Platform), ki so jo pri PSA razvili za zelo različno velike avtomobile. Tako bo tudi 208 dobil precej sodobnih elektronskih dodatkov in pomočnikov, a izgubil bo tudi nekaj teže. Pri Peugeotu so se namreč odločili za zanimivo konstrukcijsko smer – pri vseh manjših modelih bodo ob klasičnem pogonu z motorji na notranje zgorevanje ponujali tudi različice z električnim pogonom. Manjša teža seveda pomeni možnost dodatka bolj zmogljivega baterijskega dela pogona. V zadnjem času opažamo, da pri skoraj vseh na novo predstavljenih primerkih majhnih družinskih avtomobilov konstruktorji daljšajo in širijo karoserijo, pri Peugeotu 208 jo bodo podaljšali za sedem ali osem centimetrov. Z drugačnimi prijemi (daljša medosna razdalja) bodo zagotovili tudi večjo prostornost potniške kabine.
i-Cockpit ostaja
Peugeot 208 je bil tudi prvi, pri katerem so uvedli za marsikoga sporno postavitev volanskega obroča manjšega premera in merilnikov, na katere voznik gleda prek njega. Zamisel seveda ostaja, saj so jo z novim 3008 že primerno popravili in tudi višje rasli nimajo več težav pri iskanju primernega položaja za volanom. 208 bo prav tako ponujal sodobne rešitve zaslonov in zelo malo običajnih upravljavskih gumbov.
Ob že omenjenem električnem pogonu (verjetno z dosegom okoli 200 km) bo 208 obdržal tudi obe klasični pogonski različici, bencinske in dizelske motorje. Pri obeh bo kar precej novega na sicer že znanih motorjih, ker bodo ob predstavitvi 208 (v četrtem četrtletju 2018) že veljali precej strožji evropski emisijski standardi. 1,2-litrski bencinski motor bo pri 208 zagotavljal res velik razpon izbire (različice od 70 do 150 'konjev'), za model GTI bo tudi od zdaj na voljo prenovljeni 1,6-litrski motor iz kooperacije z BMW, ki naj bi zagotovil prepričljivih 220 'konjev'. Prostornina pri manjših dizlih bo po Fordovem zgledu zmanjšana na 1,5 litra, motorji z oznako BlueHDi pa bodo v 208 ponujali možnost izbire med 75 in 120 'konji'.
Corsa po uhojeni poti
Zelo pozno so se z razvojem nove Corse v sodelovanje s PSA prijavili tudi oplovci, ko je pač pred nekaj več kot pol leta padla dokončna odločitev o spremembi lastništva znamke. A Corsa bo vendarle ohranila številne značilnosti Oplovih avtomobilov, čeprav bo pri novi generaciji očiten prehod od že kar precej zastarele tehnične zasnove sedanje (zasnovane v skupnem projektu s Fiatovim Puntom na prehodu iz prejšnjega v to tisočletje). Corsa bo šla po že uhojeni poti sodelovanja pri treh skupnih projektih – Crosslandu X in Citroënu C3 Aircross, 3008 in Grandlandu X ter v naslednjih mesecih predstavljenem skupnem delu na Berlingu, Partnerju in Combu. Vse, česar kupec ne vidi in ne občuti, bo zato temeljilo na skupnem konstruiranju, oblikovni pristop pa ostaja Oplov.
Iz sodelovanja na novi platformi CMP pa oba tukaj predstavljena avtomobila ne bosta edina, PSA jo je zasnovalo s svojim kitajskim partnerjem in solastnikom Dongfengom.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"