Kombilimuzinskega Hyundaija i30 so v Sloveniji že začeli prodajati, pri Avto magazinu pa smo prejeli vohunske fotografije, ki razkrivajo nezamaskirano kombijevsko različico i30.
To pravzaprav ne preseneča, saj je i30 sestrski model Kie Ceed, ki ima v prodajnih salonih že različico kombija. Kot kažejo vohunske fotografije, je i30 Wagon (ime še ni potrjeno) oblikovno precej podoben kombilimuzini. Tudi kombi je nastajal pretežno v Hyundaijevem evropskem oblikovalskem centru.
Čeprav podrobnejših uradnih tovarniških podatkov o i30 Wagonu pred oddajo revije v tiskarno še ni bilo, napovedujemo, da bo prtljažnik kombija v osnovni različici sprejel več kot 520 litrov prtljage, z zložitvijo zadnje klopi pa bo prostora prek 1.640 litrov. Ljubitelje kombijev bo razveselilo ravno dno prtljažnika in njegova povečljivost s zlaganjem zadnje klopi v razmerju 60 : 40.
Medosna razdalja Wagona je za 90 milimetrov daljša kot pri kombilimuzini, kombi pa je za 50 milimetrov višji in za 230 milimetrov daljši. V začetku prodaje bo i30 z nahrbtnikom opremljen z 1, 6-litrskim agregatom s 122 ‘konji’ (154 Nm). Turbodizla sta dva, 1, 6-litrski s 115 (255 Nm) in z 90 ‘konji’ (235 Nm). Menjalnik bo v začetku petstopenjski ročni. V osnovni opremi Hyundaija i30 Wagon pričakujemo serijski avtoradio (končno! ), elekrično pomični prednji stranski šipi, druge ravni opreme pa bodo ponudile še ogrevani zunanji ogledali, daljinsko osrednjo ključavnico, aktivna prednja vzglavnika, nadzor tlaka v gumah, ročno (ali samodejno) klimatsko napravo ter parkirni pripomoček zadaj.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"