Le ozrite se nazaj in se spomnite, kakšno pot je prevozila korejska Kia od devetdesetih let prejšnjega stoletja. Poznali smo jo po malih Pridih (Pride kot Ponos), potem so prišle Sephie, pravi preboj pa jim je uspel lani z novim Cee'dom. Letos bodo v Parizu predstavili nov mejnik: serijsko različico koncepta Soul (Duša), ki se je v Ženevi predstavil v treh izvedenkah, in sicer kot Searcher, Burner in Diva.
S tremi različicami enega avtomobila so Korejci hoteli pokazati, da je en avtomobil lahko namenjen različnim kupcem, obenem pa so napovedali večjo stopnjo personalizacije modela. Vsak kupec serijskega Soula si bo tega predstavnika razreda majhnih avtov (tu so Polo, Corsa, Punto in podobni) lahko priredil po svojem okusu, kot to z različnimi dodatki počnejo kupci Twinga, Minija, Fiata 500 in podobnih.
Pri Kii so napovedali, da bodo serijskega Soula (ime so novinarji in obiskovalci ženevskega salona tako dobro sprejeli, da ga pri Kii ne bodo zamenjali) premierno predstavili na pariškem avtomobilskem salonu in dodali to fotografi jo z boka. Če jo primerjamo s konceptnimi Souli in zamaskiranimi prototipi s testiranj, skoraj ni razlik.
C-stebriček ostaja v barvi karoserije, vrata prtljažnika pa so strma kot pri kakšnem limuzinskem kombiju. Soul na prvi pogled spomni na SUVa, a ne bo gnan na vsa štiri kolesa, temveč le na prednji. Za pogon bodo sprva odgovorni 1, 6-litrski bencinski in turbodizelski motorji, ki poganjajo tudi Cee'da, menjalniki pa bodo najprej šeststopenjski ročni.
V oblikovalski ekipi, ki je zasnovala oblikovno zelo všečnega in praktičnega Soula, je tudi Slovenec Robert Lešnik (v svetlejši srajci).
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"