Audi bo že na letošnjem avtomobilskem salonu v Frankfurtu predstavil novo generacijo A4. Vohuni so že ujeli prve, temeljito zakrite prototipe. Znano je, da je novi A4 (kot tudi Q5 in delno tudi nova A6 in A8), narejen na tehnični osnovi novega kupeja Audi A5.
Nova platforma omogoča pomik motorjev proti potniški kabini, menjalnik in diferencial pa zamenjata položaja, kar pomeni lažji prednji del. Po tem ključu bo za okoli 15 centimetrov krajši previs prednjih koles, ob boljši razporeditvi teže pa rešitev prinaša tudi boljšo vodljivost. Tu pa bi rad Audi naredil bolj športen izdelek, kot ga ima BMW s serijo 3.
Za približno 15 centimetrov je daljše medosje, vendar skupna dolžina zaradi krajših previsov ni toliko daljša. Je pa več notranjega prostora, kar pomeni še več udobja. Zanj je zadolžena tudi nova prednja prema z nič več štirimi, ampak s petimi vodili. Zadnje vpetje je s trapeznimi vodili podobno kupeju A5. V boju z BMW-jevo serijo 3 naj bi Audiju A4 prinesla največ prednosti kombinacija štirikolesnega pogona in nove platforme.
Pod motornim pokrovom novega Audija A4 bodo motorji od novega 1.8 TFSI-ja z okoli 130 'konji' (ta prihaja kot vstopni model tudi v A5) do že znanega 4, 2-litrskega osemvaljnika v različici S, o katerem že govorijo, da bi se lahko leta 2009 pojavil v RS 4 s približno 420 'konji', kar je enaka moč, kot jo ima novi BMW M3 in tekmec pri Mercedes-Benzu.
Dizelska ponudba bo tudi z motorji s tehnologijo vbrizga po skupnem vodu postregla do 240 'konjev'. Pogon bo speljan na prednji kolesni par, za doplačilo pa si bodo kupci lahko zaželeli še štirikolesni Quattro s klasično razporeditvijo moči 40/60. Limuzinska izpeljanka A4 se bo na nekaterih trgih pojavila že v letošnjem novembru, na Avanta pa boste morali kupci počakati do pomladi 2008. Menjalniki bodo v osnovi šeststopenjski ročni, kot alternativa pa bo služila šeststopenjska avtomatika proizvajalca ZF, ki se ji bo čez leto ali dve pridružila še izpeljanka s sedmimi stopnjami za močnejše motorne različice.
Oblikovno bo novi A4 deloval bolj dinamično, zadek bodo krasile tudi luči LED, boka Avanta pa bosta podobna A6 Avantu.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del